printre alte kestii pe care le-am facut in ultima vreme, au fost si analizele
medicale "de rutina" (ca nu le mai facusem demuuuult) - si, pt. ca la un moment
dat am trecut pe langa un laborator, CE-mi trece mie prin gand???

IA sa-mi fac (zic eu) un test HIV ! Obisnuiam sa fac asa ceva de fiecare data
cand ma desparteam de vreun iubit (ce stiu eu cu cine-ar fi putut sa mai umble
cat timp era cu mine? si cu ce "nice surprise" sa ma captuseasca ;)) - dar de
ceva bucata de vreme neglijasem acest obicei sanatos (in principal din lipsa de
timp si din lene).

Merg, ma ia in primire o asistenta draguta, imi tine niste lectii, ma
instruieste ce variante si drepturi am si ce-si-cum si... trece la completarea
unui chestionar.

AICI voiam sa ajung! pentru ca, dupa vreo 2 intrebari la care am raspuns ok,
tipa zice "religia?" si spune (ea) automat : "ortodoxa".

HEY! zic eu! dar CAND am zis eu ca-s ortodoxa? si CUM va permiteti sa
completati automat???

In plus: CE va intereseaza pe Dvs "religia" mea? e problema mea personala ! ! !

Tipa da din coltz in coltz, ca hâr, ca mâr... ca sunt secte care practica sexul
in grup... HEY! zic eu! si CE treaba aveti Dvs. daca eu fac sex in grup sau
"individual" sau deloc sau pe rand sau...? e problema MEA personala!

Uite-ASA, ajunge Statu nostru, prin chestii simplutze si dese, NU doar sa-si
bage nasu' unde nu-i fierbe oala! dar sa SI mânareasca "statistici"! Pentru ca,
daca nu ma simtzeam pishcata de faza cu "religia? ortodoxa" - tipa ar fi
completat asa (de fapt nici nu sunt sigura ca n-a bifat dupa aia).
Si UITE-ASHA ajunge "poporul roman majoritar ortodox"!

:-ppp

Pun mesajul asta si pe alte doua liste, ca m-am enervat iar acum, cand mi-am
amintit... si ca vad ca IAR se tot bate apa-n piua ref. la "respectarea
drepturilor majoritatii".

"Dreptul" de a falsifica statistici, ha????