La Bacau nu sunt organizatii civice care trebuia sa -i invete pe
proprietarii de paduri sa se asocieze?

Si in general in tara....Ce face asa zisa "societatea civica"
bucuresteana care a primit bani de-a lungul anilor ca sa invete
societatea romaneasca sa se organizeze mai bine? Ce grupari a ajutat
sa se organizeze, ce aliante a ajutat sa se infiinteze? dar legat de
Conflict management and resolution?

Stie cineva? Macar ce organizatii anume trebuia sa ajute cu asa ceva?
Ele nu au un forum yahoo sa le adresam intrebarea ? Ca ele nu par a
fi prezente pe acsete forumuri, al dvaostra, romania_eu_list si ale
Codrutei Nedelcu ..protest_ro si societatea_civica ?

Dle Branea, ne spuneti va rog? Dsoara Nedelcu nu ne spune sau nu
stie..sau are alte preocupari/inclinatii/interese care nu par sa fie
compatibile cu asemenea raspunsuri

Rodica Perciali

Romanian Museum, Romanian-American League - www.romanianculture.us