Vrei sa spui ca in scoli ii obliga sa invete Windows, fara macar sa le spuna ca
exista sisteme alternative de operare? Si ca nu-i invata Linux de fel (sau ca
nici macar nu-i intreaba daca ar prefera Linux)?

Codruta

  From: Uplink

  Vad ca se cere indepartarea icoanelor din scoli si unii au "argumente"
  "solide". Dar cu Windowsul ce facem? Asta e impus si nu prea ai optiune
  personala in ceea ce-l priveste. O icoana pe un perete e o icoana pe un
  perete. Nu-ti convine ceva, e un tablou atunci, problem solved. Dar
  Windowsul? Daca nu-ti convine tot te obliga sa-l inveti. Sor-mea urmeaza
  niste cursuri, ceva legat de banci da' am uitat numele exact, si acolo o
  invata Word. I-am zis sa-i spuna profului ca, citez: "are un frate
  cretin care tine cu dintii de OpenOffice si nu vrea sa instaleze MS
  Office". Nu i-a zis, desigur, ca eram si eu curios sa vad cum reactioneaza.

  De ce zic asta? Pentru ca am dat peste un dereglat care voia sa
  reinstaleze un server pentru simplul motiv ca nu vedea SATA-ul de pe
  placa de baza noua. Serverul ala ruleaza acelasi Linux si acuma, ca l-am
  oprit pe animal la timp. :)