Codruta

From: puiuparaskiv

....De fapt, de ce ma bag eu!? Uite asa; vroiam sa va
intreb daca si voi primiti pe mobil un mesaj, nu stiu de cine
inventat, pe care 80% dintre cunoscuti mi l-au trimis de Craciun (si
de Pasti!): "Bucuria vine din lucruri marunte iar linistea din
suflet.Iar caldura din inima.Va dorim sa le aveti alaturi de cei
dragi. La multi ani si sarbatori fericite!" Daca nu, il primiti acum!
Grozav, nu?!

"Protestam de zor, protestam cu spor!"

Puiu Paraschiv