Buna, "protestasi"! :)

Cei care ati fost primii inscrisi pe lista, poate va amintiti de felul in care
am hotarat, acum 6 ani, sa-mi petrec "intrarea in Mileniul III" - si de
"protestul in sacul de dormit" (impotriva degradarii mediului) de atunci ;)
In caz ca nu, gasiti o scurta "istorie" a ideii (si a protestului) in arhiva
grupului, pe la inceput, uite pe aici:

E interesant ce scriam atunci despre "Apusenii care se vor razbuna" si despre
"santajul cu energia" ;)) - probabil "ceva" din mine intuia oar'ce "evolutii".
Zambesc acum, amintindu-mi cum a inceput lista, ce "istorie" nabadaioasa a avut
chiar de la inceput si chiar ce "evolutie" am avut : lista, eu, unii (aceia pe
care am ajuns sa-i cunosc) dintre voi... :)

Anul acesta sunt suparata iar :)
Da, cu "natura" poate lucrurile incep incet-incet sa mearga spre bine - si
poate faptul ca unii dintre voi (? in caz ca da, habar n-am care, oricum
multumesc! :) m-au votat ca sa acced la o "pozitie" care poate sa insemne un
pic mai multa influenta (la CES ma refer, ca inca n-am intrat in nici un
partid, contrat "cantecelor de sirena" ami vechi ale D-lui Branea ;) va folosi
la ceva... :)

Dar "mediu" nu inseamna numai "natura", din pct. meu de vedere inseamna si
"mediu social", adica printre altele si "cultura" (ca nu degeaba am "atins" si
problema asta la Rosia Montana).

Valeu! nici n-am inceput bine mesajul si deja e lung :)
+++++++
Bref! ce vreau sa va spun:

Anul acesta, dat fiind ca prietenii mei sunt cam lefteri (ca si mine) si din
cauza asta nu putem sa ne "adunam"

si dat fiind ca in Bucu e de ales intre Revelionul Marean vs. Revelionul Adriean

si dat fiind ca programele TV sunt CUMPLIT de proaste - si ca NU vreau sa vad
iar "Cantarea Romaniei" - varianta "Integrare" si nici sa aud la nesfarsit
"maneaua europeeana" (in care a fost transformata minunata Oda a Bucuriei)

si dat fiind ca preturile prin diverse locuri sunt absolut mitocanesti

Am decis:

Eu voi intra in UE cam cu 24 ore inaintea Romaniei!
Am sa petrec un Revelion kammm.... "traznit" dar in mod sigur "european" - si
in care am sa ma distrez de minune ;)
Aceasta va fi forma mea de protest fatza de "maneaua europeana" si de "mediul
cultural" de aici... iar pe tema asta probabil vom mai avea inca muuulte
discutii, ca de Mareni si Adrieeni nu se scapa ashaaaaa.... cum ai rasuci un
comutator ;))

(de altfel unul dintre primii co-listeni a luat, independent de mine, o decizie
asemanatoare - asa ca deja a iesit din tzara ;)

La intoarcere am sa va fac un "raport", asa ca prima data - iar pana atunci...
sa fiti "cuminti"... ma rog! cat de "cuminti" pot fi niste protestasi ;)

Sper de altfel ca nu va imaginati si voi ca aderarea la UE va insemna rauri de
lapte si miere... si ca din cauza asta ar trebui sa inchidem lista; dimpotriva!
parca vad ca pana la sfarsitul anului urmator va creste numarul de
"simpatizanti" ai grupului de "protest" - daca nu cumva se va dubla numarul de
membri (vezi si discutiile de Craciun dintre Radu si mine si Puiu Paraschiv si
in care a intervenit si Dan Calin ;)

S-ar putea sa va mai scriu anul acesta - s-ar putea sa nu ;). In orice caz, va
urez sa incepeti cu bine Noul An, sa aveti cat mai putine motive de "protest"
si... mai ales sa va pastrati simtul umorului (aceia care inca il aveti ;)

Cu drag,

www.arin.ro