Intr-un alt mail am explicat ce am cu valinash.

  Eu sunt eu. Nu, nu sunt altii. Cel putin n-am idee sa fiu altcineva decat
mine.

  Am postat un text despre un tip care m-a calcat pe batatura. Am specificat si
autorul lui. Io nu stiu sa fie vorba de o calomnie, iar daca este asa ceva, a
aparut in ZIUA, conform textului postat.

  Toate cele bune,
  Radu Iliescu

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Mai, Radu! imi explici si mie CE te-a apucat sa preiei niste chestii
vechi dar care au inceput sa umble recent pe o gramada de liste, puse de niste
indivizi dusi de-acasa (sau de un singur individ dar care isi ia ID diferite)?

Esti cumva unul din aceia?

Si ashaaaa... in general: CARE e chestia cu adoptiile internationale si cu Vali
Nash? De unde si pana unde i-a apucat pe amicii tai (si pe tine) readucerea pe
tapet a unor calomnii vechi de cand hãul? Cu atat mai mult cu cat s-a si
dovedit ca nu-s adevarate?

Tu esti sub ID-urile alea diferite (adica pana acum cel putin vreo 5)?

Si in caz ca da - cu ce anume v-a deranjat recent Vali Nash?

???

www.arin.ro

                www.freestudiesabroad.blogspot.com
  www.leprofesseurdefrancais.blogspot.com