Codruta

  From: Radu Iliescu

  Intr-un alt mail am explicat ce am cu valinash.

  Eu sunt eu. Nu, nu sunt altii. Cel putin n-am idee sa fiu altcineva decat
mine.

  Am postat un text despre un tip care m-a calcat pe batatura. Am specificat si
autorul lui. Io nu stiu sa fie vorba de o calomnie, iar daca este asa ceva, a
aparut in ZIUA, conform textului postat.

  Toate cele bune,
  Radu Iliescu

  ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Mai, Radu! imi explici si mie CE te-a apucat sa preiei niste chestii vechi
dar care au inceput sa umble recent pe o gramada de liste, puse de niste
indivizi dusi de-acasa (sau de un singur individ dar care isi ia ID diferite)?

  Esti cumva unul din aceia?

  Si ashaaaa... in general: CARE e chestia cu adoptiile internationale si cu
Vali Nash? De unde si pana unde i-a apucat pe amicii tai (si pe tine)
readucerea pe tapet a unor calomnii vechi de cand hãul? Cu atat mai mult cu cat
s-a si dovedit ca nu-s adevarate?

  Tu esti sub ID-urile alea diferite (adica pana acum cel putin vreo 5)?

  Si in caz ca da - cu ce anume v-a deranjat recent Vali Nash?

  ???

  www.arin.ro

  www.freestudiesabroad.blogspot.com
  www.leprofesseurdefrancais.blogspot.com
  www.elkorg-projects.blogspot.com
  www.palestinalacrimamea.blogspot.com

  Messages in this topic (3) Reply (via web post) | Start a new topic
  Messages | Files | Photos | Links | Database | Members

  Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch format to
Traditional
  Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe Recent Activity
    a..  1New Members
    b..  2New Links
  Visit Your Group
    a.. World language
    b.. Romanian
    c.. Romanian language
  Yahoo! Avatars
  Express Yourself

  Show your style &

  mood in Messenger.

  Need traffic?
  Drive customers

  With search ads

  on Yahoo!

  Yahoo! Mail
  You're invited!

  Try the all-new

  Yahoo! Mail Beta
  .
  www.arin.ro
  -  Let meknow, that at least, she will try