Mizeriile de pe perso nu prea conteaza.

  Sunt injurat periodic pe mail, si singurul lucru pe care-l regret este ca o
parte din injuraturi se duc direct in directorul de spam, pe care-l golesc fara
sa cercetez :-)

  Da, am gresit fata de Vali Nas. Am considerat ca antipatia fata de opiniile
unui om justifica un gest reprobabil. A fost absolut eronat din partea mea.

  Regret ca trebuie sa spun, dar schimbul de replici cu tine m-a facut sa
pricep mai bine. Regret, zic, pentru ca ar fi trebuit sa pricep si de capul
meu. Dar probabil ca unde nu e, nu e...

  Toate cele bune,
  Radu Iliescu

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Felicitarile, masa si dansul, marti injur de ora 19,00, la "13"
(adica la Sanyi ;).

:-ppp

Acu', pe bune! la drept vorbind ma bucur sa citesc un mesaj in care se intampla
ca o persoana sa recunoasca cinstit si decent ca a gresit :)

Radu, nu pot decat sa-ti urez sa nu te tresesti iar cu mizerii pe perso (cum au
patit altii, ba chiar si tu la un moment dat, mi se pare ;) !

www.arin.ro