Maine pe TVR1, la emisiunea "Garantat 100%", o discutie interesanta
despre "voluntariat".

Eu stiu doar partea pe care mi-a adus-o la cunostinta careva dintre
participanti (unul dintre personajele care-mi sunt cele mai dragi din
"lumea oengistica") insa am vazut si niste fragmente de "promo" din
care poate ca n-am inteles mare lucru (ele fiind rupte din context).
Referitor la asta (si pentru aceia dintre voi care ati facut
voluntariat la greu, inca de pe vremea cand ONG nu erau niste chestii
"la moda" si "vehicule de imagine" samd... ci eram mai toti tratati
drept "dusmanii guvernului si ai tzarisoarei samd..." si ne zbateam
"pe bune", luptand aproape contra "morilor de vant" ca sa schimbam
ceva): mi se pare interesanta afirmatia lui Dragos Bucurenci (cum am
zis: din promo, adica rupta din context): "eu nu cred in ONG sarace"!

Nu stiu daca eu voi putea sa vad emisiunea (am redus pt. vreo
saptamana TV la maximum si am ales Padurea ;) - dar daca o vedeti,
poate dezbateti ceva pe tema asta ;)