Buna,

Vad ca pe freeex deja s-a iscat o dezbatere, pornind de la "garantat
100%"; interesant ;)

Ieri am discutat la tf. cu o prietena care mi-a zis ca a incercat sa
urmareasca emisiunea dar ca ea n-a urmat "firul" care reiesea din
titlu ci s-a discutat despre "sunt ONGurile hoatze? sau nu?". Prietena
(care NU este "oiengista") mi-a zis ca s-a plictisit si n-a urmarit
emisiunea pana la capat...

Azi gasesc in inbox un mesaj de la un (alt) prieten, in care ma anunta
ca emisiunea se va relua maine (in caz ca maine e miercuri) la TVR1,
la ora 10,30.

Chiar asa: or fi oiengeurile "hoate"? sau nu? Or fi romanii "hoti"? Or
fi ei "lenesi" (discutie cu soferul de pe ultima masina cu care am
circulat cu autostopul)? Or fi persoanele cu functii "lingai si
corupti" (tema pe care discut mereu cu o prietena - alta decat cea cu
telefonu' - careia nu-i pot scoate asta din cap - dar de fapt DE CE
sa-i scot?)? Or fi jurnalistii "vanduti" (discutie cu aceeasi
prietena)? ;)

Voi ce ziceti? ;))