Calde felicitari si multe si mari succese, pentru transformarea temei
"icoane in scoli" in subiectul "m-am saturat" care probabil va dura pana in
primavara! :-pp

Intre timp s-au petrecut diverse "evenimente" absolut neimportante cum ar
fi: "biletelul roz-bombon si cioara vopsita" si, mai nou, nevoia de lecitina
a ministrului de finante!

Cred ca s-a lamurit toata lumea ca de peste un an Basescu mi-a devenit
nesuferit, lucru la care a contribuit MULT povestea cu gasca lui Stolojan.
Nu mai departe de zilele trecute, cand cu beletu', o prietena (care, ca si
mine, vãleu! a votat cu Base) imi zice: "imi e rusine ca avem un astfel de
Presedinte"...

CE ziceti, insa, de faptul ca ditamai Ministrul de Finante, "uita" sa-si
treaca in declaratia de avere, unde anume este actionar? Daca "uita" de
propriile SALE probleme, i se mai POT da pe mana finantele unei INTREGI
tari????????

Io ash zice ca, daca tot e din acelasi partid cu ministrul Sanatatii (asupra
caruia sper sa am timp - si chef! ca nu vreau sa-mi stric
buna-dispozitie :-p - sa revin azi) poate acestuia i se face mila si ii pune
o pila, sa mearga undeva la un tratament... pentru recuperarea memoriei (si
pentru "testarea" conditiilor din spitalele tarii)... si intre timp... sa se
ocupe de Finante cineva cu o memorie adecvata! :-ppp

Apropo de faza asta (si de "simpatiile" si "antipatiile" mele): nici Paler
nu-mi place - dar nu pot sa nu-i dau dreptate in privinta articolului din
Cotidianul de azi:
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8817&art=22993&cHash=64d0c7d4eb

Daca chestiile "penale" pot sa NU mai fie "penale" datorita "uitarii", pun
shi io o intrebare nevinovata: bietul Nastase, inconjurat de atatea obiecte
de arta si averi, POATE si el, sau NU poate sa zica "am uitat", in caz ca
i-ar fi trecut prin mana vreo bratzara dacica? Dar in cazul "termopanelor"?
DAR in cazul (cu un proces chiar acum pe rol) contractului cu firma de
protectie si paza?

???