gh.brega wrote:

>  la Chisinau au fost hartuiti si arestati azi citiva tineri - printre care si
> cetateni romani - care au scandat Unire! si Rusine!
>      puteti citi textul de mai jos si ultimele stiri despre ei la urmatoarea
> adresa.
>      http://www.curaj.net/?p=1747
>
>    Arest ilegal la Chisinau
>    Categoria: Opinii — Gh.Lupusoru @ 3:54 pm | 16 ianuarie 2007
>    Am simtit pe pielea mea, azi, ce inseamna stat politienesc, in cadrul
> vizitei lui Basescu la Chisinau. Cateva persoane, am incercat sa ne exprimam
> [...]
Poate-s eu ma cinic, dar cum si-a dat seama respectivul ca aia erau
securisti? Purtau uniforme pe care scria "Securitate" sau "Politia
politica" pe spate si pe fata "Agent I", "Agent II", etc.? Sa zicem ca a
dedus asta dupa castile din urechi stil FBI, dar totusi, in toate
intersectiile? Si alta treaba n-aveau decat sa-l urmareasca pe
respectivu'. Haituit? Pai daca ar fi fost securisti in toate colturile
de strada, n-ar fi avut cum sa scape de ei prin fuga. L-ar fi saltat
orice-ar fi facut, nu era nevoie sa se organizeze o vanatoare de oameni.

Daca retelele GSM din RM functioneaza asa de bine, e si normal sa n-aiba
oamenii semnal, cu securisti sau fara.

Si acum treaba serioasa: Doi din aia trei erau cetateni ai RM, da? Pai
atunci de ce sa ne fie noua rusine? Noi l-am votat pe Voronin si
Partidul Comunist? Sa-si convinga conationalii mai intai sa gandeasca
pentru ei si apoi sa se uite la noi. Dar... nu prea ai pe cine convinge.
Cine e de convins fuge din tara aia si raman doar mormolocii.

Cat despre unire, ProTV deja s-a plantat in RM. Mai trebuie:
Connex/Vodafone, Orange pt. telefonie mobila si alte firme bazate in
Romania ce activeaza in diverse domenii ale economiei si nu-mi vin in
cap acuma. Dupa ce se omogenizeaza economiile, autoritatile n-au decat
sa recunoasca sau nu o stare de fapt :) pt. ca firmele astea pot fi
inregistrate doar formal in RM, conducerea putand ramane la Bucuresti
foarte bine. Iar daca incep sa apara harti de acoperire Connex si Orange
care includ Romania si RM, cineva o sa faca urat, da' asta e :D
Bineinteles, Connex si Orange sa nu adopte politici de state distincte,
ci ca si cum ar fi acelasi teritoriu. Adica sa dea numere de Romania in
RM. Nu cred ca i-ar putea opri cineva. Si cam au de unde da numere.
Pentru formalitate, ar putea da si numere de RM, dar folosibile si pe
teritoriul Romaniei, fara chestii gen roaming.

Acu'-i aud pe comunisti ca ideile mele de realizare a unirii sunt de
ordin imperialist, pentru ca se bazeaza pe dominatie economica. Da,
sunt. Dar din cate-mi dau eu seama, oamenilor putin le pasa de regimul
care-i conduce sau de cine controleaza economia atat timp cat ei o duc
bine. Momentan lumea fuge din RM ca de naiba tocmai din cauza ca n-o
duce bine acolo si pe deasupra regimul e unul idiot. Daca regimul
comunist ar avea ca scop principal bunastarea populatiei, nu cred ca
l-ar interesa pe cineva ca-s comunisti la putere. Dupa redresarea
economiei romanesti am inceput sa aud oameni (incepand cu mine) care nu
mai au atat de multe ganduri de plecare din tara pentru un trai mai bun.
Nu ca as trai eu extraordinar, dar nici nasol n-o duc, dar in
strainatate desi diferentele financiare inca ar fi seminficative (daca
ma duc pe meseria mea, nu la cules capsuni), faptul ca acolo unde m-as
duce se vorbeste alta limba si e alta cultura m-ar afecta. In plus, ca
sa vorbesc cu cunoscutii din tara tre' sa formez international pe mobil
si asta ma calca pe nervi :)

Ar trebui facut si un site curajprostesc.net :)