Hai ca esti tare! Transmite-i salutari lui Alin si celorlalti. Am
retinut si solutia. Chiar ma gandeam cum sa procedez cand m-am trezit
cu un ac de cusut pe fundul unei cani de cacao cu lapte intr-o
braserie din Tg. Neamt. O sa pun un cui si-o sa-i fac s-o dea peste
cap.

Cristi

--- In protest-ro@yahoogroups.com, arin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> mine sunt niste pietre pretioase prinse intr-o bratara... si pentru
ca
> tot s-a discutat despre "icoane in scoli" am sa dau citatul dintr-
unul
> din cele mai dragi mie capitole din Biblie: "Ca pecete pe sânul tau
ma
> poarta / Poarta-ma pe mana ta ca pe-o bratara"... acea bratara
pentru
> mine se numeste "Prietenie".
>
> Ma bucur pentru prietenia lor si sunt MULT mai mandra de prietenia
> celor din Tasuleasa Social (si de a acelor "prieteni de liste")
decat
> [...]
a "picat",
> probabil nu eram destul de "puternice" sau nu prezentam garantii de
> "sustenabilitate" (desi toate acele ONG partenere dupa aceea au
facut
> lucrushoare FOARTE bune). Dupa aceea am incercat pe Fondul Europa,
> ceva pentru "informare europeana in zone rurale"... desigur, si
acela
> a "picat"... :)
>
> Era (inca) vremea "romantica" in care credeam ca lumea chiar DORESTE
> ca informatia sau educatia sa fie efective in zone cat
mai "largi"...
> cat de mult s-a "dorit" asta, puteti vedea ACUM, din deruta
taranilor
> care ar vrea sa mai vanda prin pietze!!! X-((
>
> In 2005 am mers la Piatra Fantanele, invitata la inaugurarea
Centrului
> [...]
> telefon de la Alin: "Sunt in Galati, nu vrei sa bem o bere?"
>
> Bineinteles ca am dat fuga in Galati - CE facea Alin acolo??? :)
>
> Era cu o caravana! Reusise sa obtina o donatie din Germania,
constand
> in vaccinuri pentru cei din zonele inundate!!!  Reusise sa ii
convinga
> pe cei de la DSP sa mearga impreuna sa faca vaccinurile! Va
amintiti,
> probabil, de dezastrele din Vrancea si Galati - si probabil nu stiti
> (dar eu aflasem mai inainte - desigur, TOT de la autostop...
nimerisem
> [...]
> epidemiile, in astfel de imprejurari! In anul acela, primele costuri
> estimate (pentru ca au mai fost si dupa aia inundatii) erau de vreo
2
> miliarde!!!
>
> Oamenii aceia de la munte (Alin si ai lui) veneau sa faca treaba
> Guvernului... iar una din supararile lui Alin era ca, din vreo 10
000
> vaccinuri, cateva sute ii fusesera furate (daca va puteti imagina
asa
> ceva!!!)!!!
>
> Am stat si am "ciripit" una-alta, pe terasa restaurantului
Dunarea...
> o carciuma galateana "cu pretentii"!
>
> Imi amintesc ca am mancat cate ceva - iar eu am nimerit peste niste
> pui gata stricat! Am facut scandal... am vrut sa sun la Protectia
> Consumatorului... era tarziu si, bineinteles, n-a raspuns nimeni!
Daca