Just shut the fuck up.........
pai nah` ca esti in Romania,unde exista o majoritate crestina ortodoxa
arhaica si oligofrena,dar,te`ai gindit cumva la musulmanii care au suferit
represalii,si carora crucea le aminteste de violuri,omucideri,schingiuri? De
evreii persecutati de BOR? Dar persecutarea
Grecocatolicilor,adventisilor,evanghelistilor,intr`un cuvint al celor
decetati "sectanti"de catre BOR?
Sau de victimele preotilor crestini,acei baieti violati de dracul in
sutana?Sau de ultima victima din Tanacu Vs care a murit in chinuri,legata pe
crucea pe care tot o aperi?
Mi`e rusine sa`mi spun crestin cind merg in strainatate,unde exista
intr`adevar o libertate a religiei si o multitudine de culte confesionale.
Este o rusine la care nu`mi voi supune copii,cu bunastiinta.La virsta
majoratului,isi vor alege singuri religia ,io  nu vreau a le impune una..
Cit despre cruce,daca intr`adevar este simbolul dreptei credinti a BOR,cu
riscul eternitatii petrecute in IAD, nu vreau s`o vad in INSTITUTII PUBLICE
decit insotita de semiluna,de steaua cu 6 colturi evreiasca si de steaua cu
5 rasturnata a satanistilor si de ce nu,a zvasticii ?In fond zvastica a
facut mai putine victime decit crucea care a exterminat civilizatii intregi
in cele doua Americi..
In democratie,exista separarea puterilor in stat si libertatea de
exprimare.....
Cind e ultima oara cind bisericile ortodoxe din orase au oferit ceai
cald,cafea si ceva mincare cersetorilo,necajitilor sau calatorilor,asa cum
alte biserici fac ? Sau au ofewrit consiliere familiala,consiliere pentru
alcoolici,drogati,mame singure?
Esti o rusine la adresa omeniei,un fanatic si un ipocrit