Asociatia Altermedia wrote:
> Iata unde doresc Moise Emil si sustinatorii 'statului laic' anticrestin sa
> ajungem.
>
> -------------
> Scandal pentru o cruciulita
>
> Intr-o scoala din Kent, Marea Britanie, a izbucnit un scandal de proportii
> dupa ce i s-a spus unei eleve ca nu poate sa poarte lantisorul cu
> cruciulita de la gat pentru ca incalca regulile interne. Samantha Devine,
> o eleva catolica de 13 ani de la scoala mixta Robert Napier din
> Gillingham, primise crucifixul ca un cadou de Craciun, dar i s-a spus ca
> [...]
Samantha DEVINE, ha? :) Da' cu numele ala cum i se permite sa intre in
scoala aia?

In alta ordine de idei: WTF?

Un gand egoist si anticrestin: A inceput sa curga miere si lapte pe
raurile din RO si nu mai are lumea de ce se lega sau ce naiba? Daca da,
unde? Ca pe Bahlui inca nu curge. Si nici pe Prut, de unde-mi curge mie
apa la robinet.