From: ARIN
Date: 01/21/07 20:05:44
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Interdictie de a purta cruciulita la scoala

Aha, mi-am mai amintit o chestie:

Acum 3 ani mi-am uitat rucsacelul (cu actele si banii) in masina unor
sectanti (cred ca adventisti)... evident, faceam autostopul... iarna,
intuneric, frig... eu eram cu mai multe bagaje decat de obicei... ma rog! am
uitat!

Peste 2 saptamani ar fi trebuit sa plec in strainatate - NICI o sansa de
capatat pasaport nou!

Am cautat a doua zi prin satele din jur pe unde ar putea sa fie o casa de
rugaciune... am gasit-o, am mers acolo... ei erau!

Mi s-au scuzat de mii de ori ca mi-au umblat in rucascel, pentru a gasi
vreun numar de telefon, cevaaaa.... sa ma poata gasi sa-mi inapoieze
lucrurile (banii erau destul de multi!)

La intoarcerea in oras mi s-a confirmat ca:
- sunasera de dimineata la un cunoscut al carui numar il gasisera in
notitele mele, ca sa-i spuna sa ma anunte unde sa merg;
- dadusera anunt la TV locala!

Asa ca pot sa trec la socoteala si asta :)

www.arin.ro