Codruta

  From: Puiu

  Vorbim despre insemnele religioase in scoli?!...Evident ca aceia care adera
  la comunitati religioase protestante au un comportament mai corect,o
  motivatie in plus;este esenta protestului lor fata de biserica ortodoxa,
  fata de modul in care este (des)considerata relatia cu Dumnezeu, fata de
  popi, etc...Daca ne intoarcem,putin,la marxism, vom realiza ca revolutia,
  negarea, sunt esenta progresului...Revolutionarii de profesie, sunt victime
  colaterale ale revolutiilor; daca si-ar accepta rolul, soarta, ei ar
  disparea dupa revolutie sau, asemeni lui Cheghevara, si-ar purta crucea cu
  demnitate...Ar sfarsi la locul de munca!
  Si ca sa nu tragem concluzii pripite din povestirea ta, iti spun si eu una:
  in 1988(oh,tempora!) eram cu sotia undeva in lunca Dunarii; la autostop..
  Ne-a luat o duba de muncitori forestieri, ardeleni simpli, pauperi (ca si
  noi)...In Craiova am coborat si, dupa ce a plecat "dubita" am realizat ca
  geanta sotiei mele a ramas in masina...Actele ei si toata averea noastra de
  4-500 de lei...Toata ziua am alergat dupa ei, cu un taxi care nu ne-a luat
  decat vreo 50 de lei...Seara ne-am intalnit cu ei in gara din Craiova si
  ne-au inapoiat geanta;anuntasera militia...etc!

  puiu p

  ps adventistii s-ar simti tare jigniti de apelativul 'sectanti'