Draga matusa UE,
Sunt eu, nepoata Romania si te anunt ca de la 1 ianuarie ajung la tine. Am
aflat ca, mai nou, probabil la insistentele unchiului Sam si ale verisorului
NATO, nu mai esti asa suparata pe mine. Recunosc ca am fost o usuratica si
ca am gresit, dar îmi cer scuze, sperand ca vom trai în armonie.

Cat despre mine, ce sa-ti spun... Dupa cum stii, ani de zile m-am tavalit cu
toti neocomunistii, care nu numai ca m-au regulat, dar m-au si dat la alti
nespalati si neciopliti. Chiar daca sunt renumita pentru ospitalitatea mea,
sa nu crezi ca mi-a fost usor sa le satisfac toate poftele perverse.

Uneori, neo-comunistii m-au vandut la tot soiul de proxeneti, care se dadeau
oameni de afaceri. Din toata tarasenia asta am ajuns si penetrata si cu
banii luati. Vai si-amar de capul meu...
Dupa o vreme, lucrurile s-au schimbat si am început o viata mai misto. M-am
cuplat cu cineva (nu pot sa-ti spun cu cine) care, drept multumire pentru ca
l-am ajutat la niste chestii prin Kosovo, Afganistan si Irak, m-a luat sub
aripa lui ocrotitoare.

Am scapat de blugii Pyramid si am ajuns sa port pantaloni Abibas, iar mai
apoi, Tommy Hilfiger. Basca adidasii Reaboak, pe care i-am schimbat cu
încaltari de la Leonardo. Plus cele patru telefoane mobile, cate unul pentru
fiecare retea GSM.

Fidelitatea mi-a fost rasplatita: Dacia 1310 a devenit doar o amintire, de
cand ma aflu la volanul unui bolid Logan. Sa stii ca masina asta are si mp3
player la care ma delectez cu simfoniile marilor titani Guta si Vijelie.

Matusica draga, abia astept sa ma mut la tine. Chiar daca stiu ca pe la tine
nu se poarta, de curand am bagat cutitu' în beregata unui porc. O sa-ti aduc
slanina, sangerete si caltabos de-ale noastre, plus o damigeana de tuica de
cazan. Hai ca pun si niste branzica, un cozonac si-o oala de sarmale.

Mai sunt doar doua probleme: am sifilis si nu ma pot lasa de fumat. Nici de
furat, e-adevarat! Dar sper ca, gratie sfaturilor tale, sa le rezolv pe
toate, ca doar sunt inteligenta.
Usor înfometata, dar cu gandul la fitness-ul pe care îl vom face împreuna,

Te sarut nerabdatoare,Romania
 <http://www.incredimail.com/index.asp?id=809&lang=9>