Acu' eu sunt curioasa daca membrii Comisiei de examinare or sa-i plateasca
salariul din urma - sau daca il vom plati noi (adica MCC, care are bani din
impozitele noastre) :-ppp

Codruta

http://www.gandul.info/articol_28147/ioan_piso__fostul_director_al_muzeului_transilvaniei__a_castigat_procesul_impotriva_mcc.html

Arheologul Ioan Piso a fost inlaturat de la conducerea muzeului anul trecut, de
catre ministrul Culturii. Motivul a fost acela ca activitatea manageriala a lui
Piso a fost evaluata de MCC cu nota 7,41. Nemultumit de nota, el a depus o
contestatie considerata drept "neintemeiata" de MCC. Considerand ca atat nota
pe care a primit-o, cat si modul in care i-a fost respinsa contestatia
reprezinta "o gluma proasta", Ioan Piso a dat in judecata MCC. "Acum se vede
clar ca nu am fost dat afara pentru incompetenta, ci pentru ca m-am opus
afacerii Rosia Montana", a declarat Piso.

www.arin.ro