Revin la minsitrul finantelor si la uimirea ca este mentinut pe functie!!!

V-as ruga sa-mi spuneti daca ati mai vazut o asemenea TAMPENIE precum
"impozitul pe masinile in leasing" (asta in caz ca n-am inteles eu gresit, si
ca intr-adevar li se cere persoanelor care au masina in leasing sa plateasca
impozit pe ea)!!!

Acest tip (ministrul finantelor!!!) NU STIE ce-i aceea "leasing"?????????????

Pai, daca nu stie, sa-l invete cineva!

Eu stiu asa : ca "leasing" inseamna sa folosesti un bun, in urma unui contract
care are urmatoarele optiuni:
La terminarea perioadei de leasing persoana (fizica sau juridica) poate sa:
- achizitioneze bunul (si abia ATUNCI devine "proprietar");
- sa prelungeasca perioada de folosire a acestuia (printr-un nou contract);
- sa-l INAPOIEZE!!!

Deci NICIDECUM nu se pune problema sa fie PROPRIETAR!!!

Atunci: pentru CE plateste impozit?????????

Pentru un bun care NU este AL LUI????????

Ar fi CULMEA, dragi colegi de liste, sa ajungeti sa platiti impozite pe
birourile pe care le folositi in chirie! Si ar fi CULMEA sa platiti VOI impozit
pentru locuintele in care stati cu chirie!!!

De CE sa platesti impozit pentru un bun care NU ESTE AL TAU???????

Ministrul Finantelor din Romania INCALCA LEGEA (parerea mea)!!!

Domnule Gane, Dvs. parca aveti masina in leasing: CUM e in Germania? Platiti
impozit pe ea?????

DEEEE-MIIIII-SIIIII-AAAAAAAAAA!!!!!!!!!

De fapt, nu "demisie", ca aia prezinta o urma de "onorabilitate"! Sa fie DAT
AFARAAAAAA!!!!!!!

www.arin.ro