Un mesaj primit de la cineva (cu subj "capra vecinului") mi-a amintit
de un lucru: rea cum ma stiti, m-am uitat cu oarecare satisfactie la
soseaua de care va vorbeam si care... a inceput sa "fuga" la vale - o
parte va "fugi" chiar peste unele vile, care au fost facute acolo fara
nici cea mai mica urma de studiu a conditiilor geologice!

Da! soseaua aceea "aluneca" (din cauza ca "aluneca" o buna parte din
versanti, asa este structura geologica pe-acolo) si o parte se va rupe
si prabusi! se vede inclinarea si se vede deja reteaua de fisuri si
microfisuri din asfalt!

Asta nu e chestie de azi - de ieri, ci de CEL putin 2 ani! Dar daca
to'arashii din CJ Alba si din CJ Bihor nu au geologi... asta este!
dansii au gipane de mers la schi si "prieteni" cu viloantze (apropo:
cand povesteam acu' vreo 2 ani de sala de sport de la Garda si masina
firmei care ar FI trebuit sa faca sala aia bine insa circula cu
muncitorii prin zona Vartop, la construit pe shestache de viloantze
sper ca va amintiti ;)))

Noaaaa.... sa le fie de bine!!! :)))

Erata (apropo de observatia cuiva): desigur, corect este "dragi
to'arashi si prreteni" - doar ca prima data cand am scris mesajul am
fost neatenta si l-am "pierdut", asa ca a doua oara am scris mai la
repezeala ;)