Buna seara
  Din noiembrie de cind am fost alegatori oferind 4 voturi CES nici in ziua de
astazi nu mi-a zis nici un "CES member ONG selected" ,"PC Lia " sau "PC bai
fraierilor"  "ca m-ati","ca ne-ati" ales .
  Nu exista si n-a existat vreodata dialog intre ONG,doar intilniri scurte  si
dese intre BUC -i ONG care ne si reprezinta in relatia cu parla si
statul..degeaba.
  Despre aceste intilniri aflam din ziare sau diverse comunicate,in nici un caz
de la ei ,cei ce spun:Noi ONG-urile din Romania....si da-i ...si da-i .
  Ca sa ajungem la Bucale platim de ne rupem transport pina acolo si travel
intern care ne usuca (dublu sau triplu tur-retur  domiciliu Bucuresti) ,cazare
si masa si mai platim si taxa de participare ca deh,totul costa.
  In primul rind nu stiu cine-s cei 15 cu singe albastru.Nu i-am gasit pe nici
unul din site-uri ,iar cel de-i zice CES are MEMBRI in constructie.
  In al doilea rind nu stiu  cine sint bruxelezii si pe ce criterii i-ati
ales.Ne-ati intrebat si pe noi ? Au EI /ELE  fisa postului  de EURO-ONG sau
merg ca sa-si recite iar poezia:NOI ONGurile din Romania si iara da-i...si iara
da-i
  Ei sint acolo sa faca ce ?!
  Nu ne prezinta periodic info ,nu ne consulta ,nu ne....sau ne-au... si ei la
avion si noi la...sapa ca vine EU cu grapa si ne raade ?!!!
  In legatura cu cei 800  de marafetzi, eu si altii stim alta varianta:au fost
gestionati de ONG -ul care nu a participat la alegeri ,dar a administrat si
gestionat profesionist la un inalt nivel intreg procesul CES-ONG .
  In anul in care se va organiza noi alegeri poti sa gestionezi tu lucrarea de
la Braila lui Panait Istrati ca si el a fost EUropean.
  Numa' de bine din brazda ONG
  Lia Elena Porfir -alegator validat la puterea a4a
  PS Cred ca membru CES-ONG  somer ar trebui sa primeasca de la ANOFM  o
remuneratie substantiala .E momentul ca un voluntar -consilier juridic ONG sa
propuna modificari  la Legea 76/2002

Codruta Nedelcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Buna seara,

Inainte de a ma dezabona de pe romania_eu_list si cu adresa aceasta (cu cele
"curente" m-am
dezabonat, deci NU voi asista la discutii), doresc sa va supun atentiei
urmatoarea situatie.

Dupa cum poate va mai amintiti, prin octombrie - noiembrie anul trecut s-a
discutat pe cateva
liste despre faptul ca din Consiliul Economic si Social s-a retras unul din
"parteneri"
(Guvernul) urmand ca locurile disponibile sa fie ocupate de reprezentanti ai
societatii
civile.

Din cate am inteles, Agentia Nationala pentru Strategii Guvernamentale a alocat
800 mil. lei
(80.000 RON) pentru a se organiza procesul de alegere al "reprezentantilor
societatii civile"
in CES. Daca nu mai stiti exact despre ce e vorba, gasiti mai multe date despre
asta aici:

www.ces-ong.ro

www.ces.ro

A fost stabilit CENTRAS ca organizator al acestui proces.

Cu scancete, maraieli si proteste, cum-necum procesul s-a incheiat. Au fost
alesi 15
reprezentanti (eu printre ei).

Cu alte scancete, maraieli si proteste (mai multe dar mai putin "vizibile") au
fost alesi
dintre noi si reprezentantii Romaniei in Ces European. Ei au fost alesi prin
votul nostru si
relativ repede au fost validati de Primul Ministru.
Deci (ca sa fie clar): AVEM reprezentanti in CES - EU (alesi de noi, cei 15).
Ei merg lunar la
Bruxelles samd...

IN SCHIMB, acei 15 "reprezentanti ai societatii civile in CES" (care i-au votat
pe cei ce ne
reprezinta la Bruxelles) sunt in prezent "in ceatza" deoarece... pentru
participarea lor in
CES NU s-a mai facut pasul urmator!

Cu TOATE ca procedura e "contestabila" (deoarece noi am fost ALESI de ONGuri)
deocamdata este
singura care poate "functiona": trebuie sa apara o HG sau un Ordin al
Prim-Ministrului, prin
care participarea celor 15 in CES sa fie "validata".

Ei, bine: NICI UNUL din noi (din ce stiu eu pana acum) n-a reusit sa afle ce se
intampla cu
acea HG (sau OM)!!!

NU stiu daca CES se intruneste (daca va uitati pe site veti vedea ca pentru
unii sunt
prevazute "salarii", nu cred ca sunt chiar mici) - dar in caz ca acest lucru se
intampla, asta
se petrece FARA unul din "parteneri": adica FARA "societatea civila"!

In conditiile astea, nu stiu cum e cu "hotararile" care se iau in sedintele
lor, in ce masura
"propunerile" sunt bine fundamentate samd...

Poate ca NU as fi scris acest mesaj (pentru ca in fond se poate pune
intrebarea: "ei, si? dar
de CE ar trebui sa ii pese Primului Ministru de propunerile voastre?") daca nu
mi-ar fi stat
permanent in minte cei 800 milioane (OPT SUTE MINLIOANE LEI VECHI) cheltuiti de
- cine? - de
chiar AGENTIA NATIONALA PT. STRATEGII GUVERNAMENTALE, tovarashi!!!

Bani aruncati pe fereastra???

Bani pentru un proces care n-ar prezenta importanta???

Strategie proasta a ANSG???

STIM ca acum si Prim-Ministrul si Presedintele se ocupa mai mult cu datul la
gioale si
discutii stupide - dar unele lucruri ar trebui sa MEARGA MAI DEPARTE,
indiferent de "jocurile
politice" care se fac, se vor face samd.....!

Ma mai intreb: daca noi, cei 15 "nu existam" - atunci, aceia dintre noi din CES
- UE au fost
alesi de "nimeni"?

???

Poate dezbateti un pic pe aceasta tema si va dati cu parerea - nu de alta, dar
o parte din
Dvs. chiar ne-ati VOTAT, adica ati chiar AVUT INCREDERE in noi!!!
(mai multumesc o data celor - nu stiu cine sunt :) - care au votat pentru mine
;)

Va doresc dezbateri "fructuoase" - si va spun seara buna tuturor! :)

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/