From: Phoenix Carita

> Buna seara
> Din noiembrie de cind am fost alegatori oferind 4 voturi CES nici in ziua de
> astazi nu mi-a zis nici un "CES member ONG selected" ,"PC Lia " sau "PC bai
> fraierilor"  "ca m-ati","ca ne-ati" ales .

Nu stiu pe cine ai ales TU - in ce ma priveste, eu am multumit de mai multe ori
pe liste (pt. ca "individual" NU am cum, nestiind care sunt aceia) celor care
m-au votat!

> Nu exista si n-a existat vreodata dialog intre ONG,doar intilniri scurte  si
> dese intre BUC-i ONG care ne si reprezinta in relatia cu parla si
> statul..degeaba.

Pai nu stiu care-s "ONG care va reprezinta" (d.ex. pe mine nu ma "reprezinta"
nimeni) - poate ar trebui sa le schimbati :-pp

> Despre aceste intilniri aflam din ziare sau diverse comunicate,in nici un caz
> de la ei ,cei ce spun:Noi ONG-urile din Romania....si da-i ...si da-i .

Vezi mai sus...

> Ca sa ajungem la Bucale platim de ne rupem transport pina acolo si travel
> intern care ne usuca (dublu sau triplu tur-retur  domiciliu Bucuresti)
> ,cazare si masa si mai platim si taxa de participare ca deh,totul costa.

La FEL ma costa si pe mine! NU cred ca m-am plans vreodata de asta!

> In primul rind nu stiu cine-s cei 15 cu singe albastru.Nu i-am gasit pe nici
> unul din site-uri ,iar cel de-i zice CES are MEMBRI in constructie.

La www.ces-ong.ro  gasesti lista cu cei alesi. Daca zici ca "ai votat", e
treaba ta daca ai votat pe cineva "cu sange albastru" :-pp

> In al doilea rind nu stiu  cine sint bruxelezii si pe ce criterii i-ati
> ales.Ne-ati intrebat si pe noi ?

Da!
Discutia a fost asta-toamna pe eu_list, atat eu cat si Lavinia am intrebat de
mai multe ori si... cine a vrut sa raspunda a raspuns, cine nu - NU!
"Criteriile" au fost FIX cele sugerate pe lista!
"Bruxelezii" sunt: Cristian Parvulescu, Lavinia Andrei, Ionut Dascalu, Nelida
Ghitulescu si Eugen Lucan.

> Au EI /ELE  fisa postului  de EURO-ONG sau merg ca sa-si recite iar
> poezia:NOI ONGurile din Romania si iara da-i...si iara da-i
> Ei sint acolo sa faca ce ?!

Uita-te pe regulamentul CES - EU - si ai sa vezi ce trebuie sa faca si care e
"fisa postului" lor :-p

> Nu ne prezinta periodic info ,nu ne consulta ,nu ne....sau ne-au... si ei la
> avion si noi la...sapa ca vine EU cu grapa si ne raade ?!!!

Ai spus vreodata ca doresti "info" sau ca doresti sa fii consultata?

> In legatura cu cei 800  de marafetzi, eu si altii stim alta varianta:au fost
> gestionati de ONG -ul care nu a participat la alegeri ,dar a administrat si
> gestionat profesionist la un inalt nivel intreg procesul CES-ONG .

NU e "alta varianta" - e ACEEASI "varianta"!
NU m-am referit la CUM au fost gestionati (desi am comentat in toamna "inaltul
nivel")!!! Aici incerci sa induci ideea ca spun un neadevar - sau poate doar
n-ai vrut sa citesti cu atentie.
Pentru ca NU modul in care au fost gestionati banii era subiectul nedumeririi
mele - ci insusi faptul ca ei s-au DAT !

De CE s-au mai dat, daca tot procesul (gestionat "profesionist" sau
neprofesionist, nu conteaza) NU a avut finalitate?
???

Adica intrebarea mea era: De CE au fost cheltuiti acesti bani, odata ce DEGEABA
au fost alesi cei 15 - din moment ce NIMIC nu s-a intamplat mai departe!!!
???

> In anul in care se va organiza noi alegeri poti sa gestionezi tu lucrarea de
> la Braila lui Panait Istrati ca si el a fost EUropean.

Merci, NU am intentia asta! Sa-i gestioneze cine o vrea! Ideea e sa NU fie
cheltuiti doar de dragul de a mai da niste bani degeaba!

> PS Cred ca membru CES-ONG  somer ar trebui sa primeasca de la ANOFM  o
> remuneratie substantiala .E momentul ca un voluntar -consilier juridic ONG sa
> propuna modificari  la Legea 76/2002

Daca ai binevoi sa SI citesti inainte de a comenta (adica "Regulamentul"),
probabil ai afla ca, pentru o participare de minimum 2 zile pe saptamana la
sedinte (si lucru in continuare acasa, la ONG, pe temele in discutie la CES) se
da o indemnizatie lunara de 2 mil. lei (vechi).
Adica, bani care, pentru cei din Timisoara sau Alba Iulia (ba chiar si din
Braila, la actualele preturi ale CFR) d.ex., NU acopera nici macar DRUMUL!!!

Asa ca, daca esti cumva invidioasa, ia TU locul in CES - cu banii dati pentru
asta! :-pp

www.arin.ro