--- In protest-ro@yahoogroups.com, arin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ia te uita! Dovada ca energia nucleara nu e chiar asa
de "rentabila" ;)

Pai, cind s-o inaugurat centrala noastra, care dupa cum stiti a fost
construita de Manole, am vazut cifrele investitiei totale (aproximate
cum s-a putut, caci cine le-a mai putut tine socoteala) si reiesea
ca, daca, la capatul de viata al centralei, urmau sa fie recuperate
din energia produsa. Adica, in termeni economici, durata de
recuperare a investitiei era egala daca nu mai mare decit durata de
viata normala a centralei.

Citind titlul, n-as mai fi asa ingrijorat pentru banutzii nostri.
Guvernul Romaniei va avea probleme serioase in a explica Comisiei
ratiunea unui "state aid" masiv. Daca inchideau rapid conturile la
sfirsitul anului trecut, mai era cum era. Acum insa suntem "in" si s-
ar putea ca socoteala de-acasa sa nu se mai potriveasca cu cea din
targ (piata, uniune).

> Sau... datoriile or fi aparut pt. a creste profitul prietenilor lui
> Stolojan (ALRO)? ;)
>
> Codruta
>
> ===

http://www.gandul.info/articol_32807/stergerea_datoriilor_asteapta_avi
zul_consiliului_concurentei.html

> Autoritatile asteapta verdictul Consiliului Concurentei in privinta
> stergerii datoriilor unor companii din subordinea Ministerului
> Economiei si Comertului. "Ordinul dat la sfarsitul anului trecut,
prin
> care au fost iertate datoriile unor societati, printre care si
> Nuclearelectrica, este doar pe hartie, pentru ca nu a fost pus in
> practica", a declarat ieri Varujan Vosganian, ministrul Economiei.
El
> este ingrijorat de faptul ca aceasta intarziere ar putea dauna
> imaginii Nuclearelectrica. "Compania are nevoie de un rating bun
> pentru a fi listata la bursa", a explicat oficialul. Listarea la
bursa
> a Nuclearelectrica este programata pentru anul viitor. (S.S.M.)

Something is new at Yahoo! Groups.  Check out the enhanced email design.
http://us.click.yahoo.com/kOt0.A/gOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM