Observatiile voastre sunt foarte corecte; in plus, trebuie cunoscut ca
avaria maxim posibila intr-o atomocentrala este ramanerea fara
racire-moderare...Reactorul isi cedeaza energia apei grele printr-un
sistem de tevi foarte greu de reparat; la unitatea 1, au fost deja
probleme...2 astfel de sisteme au fost anulate; daca au mai urmat si
alte avarii de acest tip nu mai stiu....
In ce priveste termenul de recuperare al investitiei, pentru Unitatea
1 si restul lucrarilor executate pentru celelalte grupuri, nu cred ca
se pot face calcule...Sau nu ar fokosi la nimic...
Mai departe, decizia este una dictata de nevoia de energie; am auzit
ceva despre captarea CO2 din gazele evacuate din termocentrale...Daca
stie cineva, sa-mi spuna si mie!

Puiu

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Asociatia ARIN"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> From: Alexandru Marian Toniuc

> construita de Manole, am vazut cifrele investitiei totale
(aproximate cum
> [...]
> de-acasa sa nu se mai potriveasca cu cea din
> targ (piata, uniune).
>
> Nu stiu cum o sa fie cu "ajutorul de stat". Vad ca astia din UE sunt cam
> speriati de faptul ca "robinetul energiei" e pe teritorii foste
sovietice!
> :(
> Din pacate, totul la noi e in ceata: daca te iei dupa presa
pro-basesciana
> reiese ca UE lasa fiecare tzara sa isi aleaga politica energetica
(asta dupa
> ce ani si ani a impus niste criterii, cum ar fi 20% regenerabile)
iar daca
> te iei dupa ceilalti, cica se va merge spre o politica unica, inclusiv
> "piata energetica unica" (asta cu piata unica ne-ar scapa de capushe gen
> "baietii destepti"). "Piata unica" ar insemna CLAR ca n-ar permite
ajutoare
> de stat!
>
> Codruta

> www.nuclearinfo.ro
>
> ARIN
> Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
> 810271 Braila, tel. 0740.026091

See what's inside the new Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/0It09A/bOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM