Sau "agenda iunie" ;)

Dat fiind ca anuntul este "neoficial" (dar cat se poate de serios) va rog sa ma
scuzati ca poate nu-l redactez cum trebuie... ;)

Pe aceia dintre voi care sunteti interesati de reducerea defrisarilor
("abuzive" sau nu), va rog sa NU va faceti alta "agenda" pentru inceputul lunii
iunie (probabil intre 5 - 15, urmeaza sa fie stabilite 2 zile in acest
interval).
Am sa va invit la o intalnire la Bucuresti pe aceasta tema (asta include si
acel "training" pe care o parte din voi il asteptati de prin februarie ;)

Probabil un anunt mai "elaborat" (adica mai "oficial") va urma peste vreo 2
saptamani - si, evident, unul FOARTE bine "elaborat" mai catre sfarsitul lunii
mai. Insa, cum STIU ca unii dintre voi isi fac "agendele" cu mai multe luni
inainte, am vrut sa va atrag atentia de acum... ;)

Precizare: NU este obligatorie apartenenta la o ONG pentru a participa la
aceasta intalnire.

Deocamdata atat :)

www.arin.ro