Probabil aveti o parere proasta despre guvern...
Speranta mea este ca va inselati...
Cel care tocmai a plecat, prin contributia substantiala si "onesta" a
PD ului a facut ravagii pe aici...In energie...
Au venit prin martie 2005; au schimbat directori, sefi de
departamente, sefi de servicii, sefi de birouri, secretare, soferi si
portari(firma de paza...); au blocat investitiile, au pierdut credite,
 si au cheltuit foarte mult; pe orice; pe toti dracii...ca doar nu
erau banii lor...
Calitatea de membru PD te putea face peste noapte, din somer sau
angajat la nu's ce firma de 2 bani, mare scula in energie;
Daca vreti un film de groaza, care este pe cale sa se termine, vi-l
povestesc!
Pentru mine, ceea ce s-a intamplat aici, se numeste deopotriva:
Basescu, Macovei, Blaga...si multa securitate!

NU POATE FI MAI RAU!
II TIN PUMNII LUI TARICEANU!

Puiu

In [EMAIL PROTECTED], "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Scuze! Voiam sa zic (evident) SAPTAMANA Financiara - NU "Ziarul
Financiar" ;)

> Codruta
>

> From: ARIN
>
> [...]
> Noaaaa... cam ASA cu "guvernul" asta... ideea mi-a mai venit SI din
cauza ca am vazut rezultatele de la sondajul de opinie de pe site de
la Ziarul Financiar de saptamana asta (coloana din dreapta)... imi
place din ce in ce mai mult ZF (http://www.sfin.ro/index.php) dar
rezultatul sondajului e "dramatic" de realist (parerea mea ;)