Domnule Puiu, personal va pot intelege starile sufletesti. Dar sa
stiti ca problemele cu care ne confruntam nu tin atat de mult de
culoarea politica cat de naravurile celor care alterneaza la
guvernare. Regulile jocului raman aceleasi, se schimba doar
beneficiarii lui. Asa ca daca ii diabolizam pe unii si ii angelizam
pe altii, asta este doar semnul naivitatii noastre. De care e bine sa
ne dezbaram cat mai repede daca vrem sa ne ferim de etern ciclice
deziluzii.

Pe de alta parte am niste nelamuriri. Dvs mentionati contributia
nefasta a PDistilor in domeniul energiei. Din cate stiu, fostul MEC -
unde intra sectorul energetic - a fost condus de Seres (PC), care
tocmai face naveta la Parchet pe aceasta tema. In plus, cearta dintre
Basescu si Tariceanu s-a acutizat taman pe seama "baietilor destepti"
mosteniti de la PSD si care s-au raspandit atat pe sub poalele PNL
cat si PD, conform algoritmului. Deci nu stiu cat de mult bine va fi
de-acum incolo. Daca naravurile raman valabile, atunci veti vedea
ca "baietii destepti" se vor regrupa doar sub stindardul PNL. Sau
speratii ca hotii cu eticheta PNL sa fie mai profesionisti si mai
umani decat cei cu eticheta PSD ori PD?

Nu e rau ca ii tineti pumnii lui Tariceanu. Sa speram ca pana la
alegeri sa nu va razganditi si sa incercati apoi sa-i plasati pumnii
respectivi in falci.

Cu convingerea ca speranta, desi moare ultima, moare tot naiva, eu ii
doresc sperantei Dvs viata cat mai lunga si mai prospera. Sa stiti
insa un lucru: SE POATE SI MAI RAU!

Cu prietenie,

Cristian Grecu

--- In [EMAIL PROTECTED], "puiuparaskiv"