Dle Cristi

In principiu, sustinem acelas lucru;cei carora le raspundeam,
diabolizau guvernul Tariceanu...
In energie, in complexurile energetice, a condus PDul prin cei 2
secretari de stat-Mantog si Popescu.
Daca vreti, pe privat, va spun mai multe...
Ceea ce am scris nu poate, nici pe departe, sa zugraveasca realitatea...
Nu credeam ca, in 2000+, in Europa, se mai pot comite astfel de abuzuri...
Si toate au la baza interese sustinute de diverse mafii...
Voi sustine guvernul Tariceanu atata timp cat isi va face treaba...

Toate cele bune

puiu