Aseara am scris pe freeex despre SMS-urile pe care membrii PD le
trimit tuturor cunostintelor, pt. a participa la mitingul "spontan" de
azi, din P. Constitutiei!

Astazi, pe forumul de la articolul despre miting de la hotnews scria
ca "membrii PD dezmint ca ei ar fi organizatorii mitingului".

http://www.hotnews.ro/articol_70414-UPDATE-Basescu-va-participa-la-mitingul-din-Piata-Constitutiei.htm

Am scris si pe forum, despre acele SMSuri (pe la 12,30) care
demonstrau clar ca PD este organizatorul "mitingului spontan" si
comentariul meu a aparut (am verificat dupa vreo 5 minute).

Acum, la ora 17, comentariul meu pur si simplu nu mai exista. A fost sters!!!

Pina acum mi-au placut cei de la HOTNEWS pt. ca ii consideram obiectivi!
Acum m-am convins ca ei fac pur si simplu propaganda politica, vrind
sa se dea "obiectivi". Forumul de la acel articol este plin de
pupaturi gretoase la adresa lui Basescu si cu indemnuri de tipul alora
cu care Iliescu ii chema pe mineri!

Nu sint de acord cu ce a facut Parlamentul dar nici nu sint de acord
ca opinia publica sa fie manipulata in halul asta. In plus, Basescu mi
se pare de departe cel mai nociv lucru pt. Rominia din ultimii 2 ani!
Pt. ca el nu este agreat in cercurile occidentale (in afara oarecum de
SUA, care vor sa ne bage la inaintare in mis-masurile lor) se razbuna
facind ca Rominia sa fie tratata drept punctul bolnav al UE.

De la Basescu nu am la ce sa ma astept. Dar de la HOTNEWS ma asteptam
la altceva :-(

Sa le fie rusine! Publicatiile lui Voiculescu sint nimic pe linga ce fac ei!

Si m-am convins ca Basscu este sustinut de aceiasi securisti care il
consiliau si pe Iliescu sau Nastase!

Peter

P.S. Cel mai urit lucru pe care l-am vazut la demonstratia din P.
Universitatii a fost stafia aia de Stolojan fluturind drapelul de la
Revolutie! Imi e greata!