From: Uplink

> 1. De cate semnaturi, si cum trebuie sa fie acestea repartizate teritorial,
> pentru ca o initiativa legislativa populara sa fie luata in discutie de
> Parlament?

100 (sau 200?) mii semnaturi in total, minimum 10.000 / judet (adica min. 10 -
sau 20? - judete).

>: 2. Cine ar putea strange aceste semnaturi si care-ar fi costurile si
>metodele de finantare?

ONGuri, partide, alte grupuri de initiativa (uneori chiar institutii - dar asta
e mai cu dus-intors ;)
Nu stiu costurile, asa ca nu pot aprecia metodele...

Oricine are dreptul sa o faca! Nu oricine are "logistica" necesara ;)

> Ma indoiesc ca nu s-a gandit nimeni pana acum la o astfel de masura, dar se
> prefera trimiterea de adrese si scrisori deschise, care au efectul scontat...
> NOT! Ca doar clasa politica asculta de societatea civila NOT!
(din nou).

Noi stam pe net, asa ca asta vedem noi, pe net ;)

> Initiativa legislativa la care ma gandesc priveste votul uninominal. Sa stiu
> ca data viitoare cand 322 de parlamentari vor vota suspendarea presedintelui,
> unul dintre ei e trimis circumscriptia mea, votat de mine sau de semenii mei,
> deci pot sa ma duc sa fac gat. Sa-mi explice si mie ce-a facut el in contrast
> cu presedintele contra caruia a votat.

ProDemocratia (www.apd.ro) se ocupa de CEL PUTIN 10 ani de kestia asta... din
pacate, acum a fost ATAT de exasperata, incat a ajuns sa se retraga de la
negocierile cu partidele... :(

> [...]
> prioritatile trebuie reluate, dar care au fost lasate pe alta data, pentru ca
> e important ca Basescu sa fie demis (a fost declarat "candidat independent"
> ca sa nu aiba acces la radio si TV, sa nu aiba acces la fonduri de campanie,
> etc.) si ca de 1 mai sa dea mici si bere la populatie. Eu nu dau voturi
> pentru un mic si o bere. Pentru unii un mic si o bere pe an cred ca e raiul
> pe pamant. Eu vreau sa iau micul si berea si sa i le indes pe toate gaurile
> celui care a fost trimis in Parlament de circumscriptia mea, daca practica

Ma rog... unii sunt mai lacomi - sau mai "speriati" de foame! Au si ei dreptul
sa fie reprezentati ;)
Ghinionul nostru, ca n-am fost in stare sa facem astfel incat ei sa fie MULT
mai putini decat noi! :((

> PS. Sunt abonat la liste, dar de obicei nu le citesc (din motive pe care nu
> vreau sa le exprim), asa ca treceti-ma si la Cc.PS2. Inca ma mai gandesc, dar
> un tricou pe care scrie "322 vs 23000000" incalca legea electorala daca e
> purtat in ziua alegerilor? :) Sau "Eu nu traiesc cu un mic si o bere pe an".

Dar pe asta am vazut ca o citesti ;)

Nu-i nici o problema cu tricoul - dar cred ca la sectia de votare musai tre'
sa-l dai jos :-pp

Stii ce ma supara pe mine cel mai mult?
Faptul ca se confunda (in mod deliberat) "problema Basescu" cu alte 'probleme"!
Adica, pun pariu pe CE VREI TU ca intrebarea de la referendum va fi
manipulatoare - si ca, de fapt, ea va contine minimum 2 (sau chiar 3) intrebari
"mascate" >:(

--
Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la: