ARIN wrote:
> From: Uplink

> ONGuri, partide, alte grupuri de initiativa (uneori chiar institutii - dar
> asta e mai cu dus-intors ;)
> Nu stiu costurile, asa ca nu pot aprecia metodele...
>
> Oricine are dreptul sa o faca! Nu oricine are "logistica" necesara ;)

Da, o stiam pe asta cu dreptul si logistica, in forma asta. Dar care-i
logistica? Ce ar face un ONG sa scoata oamenii la strans semnaturi?

> (din nou).
>
> Noi stam pe net, asa ca asta vedem noi, pe net ;)

Net, TV, presa. Aceleasi informatii. Cre' ca daca ma duc la fata locului
vad tot acelasi lucru. Tre' sa sparg arhivele serviciilor secrete daca
vreau sa vad ceva :)

> ProDemocratia (www.apd.ro) se ocupa de CEL PUTIN 10 ani de kestia asta... din
> pacate, acum a fost ATAT de exasperata, incat a ajuns sa se retraga de la
> negocierile cu partidele... :(

Revenim la semnaturile alea, ca n-ai cu cine negocia.

> Ma rog... unii sunt mai lacomi - sau mai "speriati" de foame! Au si ei
> dreptul sa fie reprezentati ;)
> Ghinionul nostru, ca n-am fost in stare sa facem astfel incat ei sa fie MULT
> mai putini decat noi! :((

Pai, daca s-ar interzice manifestarile de genul asta in campania
electorala, poate ar fi altceva. Dupa alegeri pot sa dea cati mici si
cata bere doresc, in semn de multumire pt. participarea la vot. Nu inainte.

> Dar pe asta am vazut ca o citesti ;)

Din cand in cand, cand postez ceva si vad ca nu vin prea multe
raspunsuri pe personala :D
> Nu-i nici o problema cu tricoul - dar cred ca la sectia de votare musai tre'
> sa-l dai jos :-pp

Eu caut sa-mi fac un tricou cu mesaj suficient de explicit, si totodata
suficient de neutru fata de legea electorala, ca sa-l pot purta si la
sectia de votare. Si cu 24 de ore inainte de alegeri, cand campania
electorala este interzisa (in 2004 l-au luat pe unul la intrebari pt. ca
purta haina portocalie; il reclamase unul, dar s-a constatat ca desi
haina e portocalie, nu poarte nici un insemn electoral si l-au lasat in
pace).
> Stii ce ma supara pe mine cel mai mult?
> Faptul ca se confunda (in mod deliberat) "problema Basescu" cu alte
> 'probleme"! Adica, pun pariu pe CE VREI TU ca intrebarea de la referendum va
> fi manipulatoare - si ca, de fapt, ea va contine minimum 2 (sau chiar 3)
> intrebari "mascate" >:(

Aveam impresia ca s-a decis deja intrebarea, si ca aceasta este "Sunteti
de acord cu demiterea presedintelui Romaniei, dl. Traian Basescu?", cu
raspunsurile "Da" si "Nu". Daca citesti in viteza si sari peste mijloc,
iese "Sunteti de acord cu <chestia aia> a presedintelui Romaniei, dl.
Traian Basescu?", si atunci da, e capcana, ca taranii zic: "Nu stiu ce-i
aia demitere, da' daca e a lu' Basescu, inseamna ca-i de bine. Poate-mi
da si mie o demitere dintr-asta ca sa-mi hranesc familia."

Pe mine ma deranjeaza demagogia astora din "opozitie" (PNL inclusiv).
Imediat dupa suspendare, Tariceanu zicea ca gata, de-acuma se pot apuca
de treaba. De parca din cauza lui Basescu nu puteau lucra ei. Nu puteau
sa-l ignore si sa-si vada de treaba. Daca Basescu spunea despre
Tariceanu ca-i un incompetent, Tariceanu trebuia sa demonstreze invers,
nu sa iasa si el la TV si sa spuna cat de incompetent e, cu voce tare,
mai ales ca nu e singur, are sustinerea PSD si voturi in Parlament din
cauza asta. Cateva zile mai tarziu, dupa ce Tariceanu a spus ca e timpul
sa-si vada de agenda, apare Geoana, care recunoaste, sub presiunea
grupului de la Cluj, ca are in plan si o schimbare de guvern. Cu alte
cuvinte, Tariceanu e un fraier de care s-au folosit. L-au dat jos pe
Basescu cu ajutorul lui, si apoi o sa-l dea jos si pe el, ca doar au
voturi. Si apoi spun ca totul e in interesul Romaniei. Este in interesul
Romaniei sa nu aiba presedinte si guvern? De cand? Daca voiau sa faca
ceva, faceau si pana acuma, ca doar au voturi pt. trecerea legilor, iar
pt. alea nu au nevoie de consultarea populatiei. Asa cum au modificat
legea referendumului, asa pot modifica si adopta de lege vor ei, fara sa
piarda timp cu referendum si alte prostii. Decat daca vor sa distraga
atentia de la ceva...

Iar in timpul asta populatia se uita la telenovele politice in timp real...