  Date: Thu, 10 May 2007 16:17:44 -0000
From: "SorinPLATON" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Fwd: O trecere in revista a campaniei "Referendum in 19"

--- In [EMAIL PROTECTED], "SorinPLATON"
wrote:

Vorbesc cu multi oameni, vorbesc cu oameni intrebandu-i de parerea
anturajelor si cunostintelor lor vis-a-vis de actuala situatie de
criza politica, vorbesc cu multi electori provocandu-i la o pozitie
sincera, transanta in subiectul Traian Basescu... iar marea lor
majoritate imi spun ca vor vota neconditionat pentru revenirea lui
Basescu la presedintia Romaniei...oameni de diferite formatii
profesionale & spirituale...

...si eu le spun atunci oamenilor ca nu am o pozitie pro sau contra
Basescu ci una pro Romania, una in care sa evitam sa piarda la
nesfarsit tara in urma unor masinatii oculte pentru putere si pentru
imagine a oligarhilor din tara sau exterior...le spun ca foarte
important este sa se implice, sa mearga lumea la vot, indiferent de
optiunea politica...ca un semn de maturitate nationala si civica...

...si incerc sa prezint oamenilor ca anturajul presedintelui Basescu
este cel putin la fel de infect si corupt ca a celor vanati de
acesta...iar oamenii imi spun in mare lor majoritate ca stiu asta...
si mai stiu ca este si un fost comunist, si mai stiu ca a fost si un
odios securist...uneori ma surprind ca stiu mai multe decat mine ce
ma consider o persoana informata...

...si totusi, intreb, daca stiti atatea, de ce veti actiona cu atata
cerbicie in directia votarii solutiei "la fel de proaste"...raspunsul
venit fiind un ridicat neputincios din umeri, altadata acelasi
raspuns fiind solutia "raul mai mic"..., dar de cele mai multe ori,
extrem de surprinzator pentru mine, este o dorinta ascunsa, oarba si
surda de razbunare pentru toate nedreptatile si umilintele ce le-au
suferit ei si familiile lor in anii post 89, a lipsei de respect cu
care ii trateaza societatea, a inechitatilor sociale strigatoare la
cer, a desolidarizarii societatii de partea celui obidit si fara
sanse...si oamenii vad in Basescu prin limbajul si maniera lui
populista de manifestare (in mijlocul luptei cu un ipotetic sistem
ticalosit) propria zbatere si neputinta in lupta cu nesimtirea si
arivismul potentatilor-beneficiarilor exclusivi ai societatii de
consum capitaliste romanesti; cu alte cuvinte fiecare "pro Basescu"
il personifica pe presedintele suspendat cu propria persoana...iar
acest lucru se propaga larg mai ales in paturile cele mai
defavorizate ale societatii...

In alta ordine de idei, urmaresc cu mare atentie toate semnalele
directe sau subliminale via presa...vad ca la modul ciudat un
Tariceanu ar fi felicitat un Vacaroiu pentru postul de interimar cu o
urare de genul "multa sanatate in lunile in care veti prezida
Romania"... vad o contranaturii si antinationala alianta a PNL cu
consilieri masonici a unei puteri straine exclusiv si extrem de
dusmanoasa cu Romania (putere deranjata la culme de infantilul
populism basescian)....mai vad o extrem de suspecta atitudine
pseudoafabila a tuturor personalitatilor politice (guvernamentale,
parlamentare, etc), toti oferindu-si intreaga disponibilitate pro un
referendum corect...vad PRM-ul, UDMR-ul prinsi intr-o suprealista
betie ecstatica dionisiaca si absurda....in general vad ca 99% din
toti cei ce conduc direct sau indirect Romania au (pe la spate) un
dinte impotriva presedintelui suspendat Basescu...

Concluzionand, din punctul meu de vedere (posibil subiectiv), masele
de oameni vor vota masiv pentru repunerea in drepturi prezindentiale
a lui Traian Basescu, dar in final...din jobenul prestidigitatorului,
din spatele a tot si toate pe lumea asta...va iesi un Traian Basescu
invins!!!

Nu pot sa spun ca ma voi supara, sau ma voi bucura, dar cu siguranta
gura imi este si-mi va fi plina de un sentiment de profunda
greata!!!...

...Si se spune intr-un anumit pasaj din Biblie "fericiti cei saraci
cu duhul, ca a lor va fi imparatia cerurilor"...iar eu ajung sa
inteleg acum, in ceasul 13-lea, la adevarata valoare acest
aforism...Cu cat intelegi si cunosti mai putin (putine), cu atat, in
infantilitatea ta primitivista esti mai FERICIT!!!...

"unul dintre egali"

--- End forwarded message ---

  CAFENEAUA POLITICA
  (forumul comunitatii de oameni virtual egali)

  [EMAIL PROTECTED]
  (va rog sa uzitati in continuare prioritar de aceasta adresa)