Sunt mai multe teme repetate cu onstinenta in aceasta campanie foarte
bine pregatita de staful lui Basescu:
1.Oligarhii-nu a fost dorita ca tema centrala a acestei campanii dar,
intrucat a fost preluata cu aplomb de populatie...
2.Masonii rusi: in ciuda intensei propagande facute de Talpes si unele
posturi de televiziune, ea nu a prins asa cum se asteptau baseshtii...
3.Parlamentarii paraziti; 322 care "suge sangele poporului"....
Indiferent de loc, de prilej, de ocazie, reprezentantii presedintelui
suspendat isi spun poezia...
Campania lui NU este pregatita de mult; altfel nu se poate explica cum
indivizi si individe care sunt cvasinecunoscuti vin si vorbesc cu
dezinvoltura de vedeta...
Pararea mea este ca a nincerca sa fii sau sa pari "obiectiv" si
"echidistant" nu mai are rost: daca nea Base se intoarce va da
Democratia jos din pod....

--- In protest-ro@yahoogroups.com, SorinPLATON <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Va invit sa completati sau sa infirmati cele afirmate mai jos; chiar
dorim sa intelegem "fenomenul", si mai multe "computere in retea" vor
face cu siguranta o treaba mai buna.
>   Concluziile dvs. le vom promova intr-o majora dezbatere publica
mediatizata "Argumente pro sau contra suspendare" joi 17.05 in Cluj.
Discutiile vor fi "cu cartile si cutitele pe masa", pe cat posibil
evitand formatele manipulatorii impuse de mass-media mercenara.
>   Eventual vom incerca o transmisie live pe internet, daca
mogulashii din presa incearca sa ne saboteze din nou.