Eu nu prea stiu cum isi imagineaza acestia ca vor incepe exploatarea in toamna
(mai ales ca n-au bani iar actiunile le-au scazut binishor) - pana una-alta,
vad ca au raspuns in doi peri intrebarilor mele (asa ca presupun ca am sa fac o
contestatie).

Am vazut ca si printre arheologi sunt unii care considera raspunsurile lor
"impertinente"!

Codruta

http://www.cotidianul.ro/index.php?id=10963&art=29253&cHash=0b6c9bf99c

Compania miniera Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) a strins doar 210 din
cele 680 de milioane de dolari necesari pentru investitia in exploatarea
aurifera, dar sustine ca proiectul ar putea fi inceput la toamna. Primul lingou
de aur ar urma sa fie obtinut in 2009, spune Alan Hill, presedintele companiei.
Exploatarea nu a obtinut inca avizul de mediu. In prezent, Ministerul Mediului
citeste cele 90 de volume in care minerii au raspuns la 25.000 de intrebari
centralizate de la societatea civila. Proiectul a provocat nemultumiri atit din
partea unora dintre localnicii din zona, cit si din partea unor organizatii
ecologiste si chiar din partea membrilor Academiei Romane sau a conducatorilor
Bisericii Ortodoxe. Acestia sustin ca investitia ar avea un impact negativ
asupra populatiei, mediului inconjurator, dar si asupra vestigiilor arheologice
din zona localitatii miniere.

Seila DUMITRESCU

--
Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la: