Codruta

From: Gushterul

M-am trezit cu fata la cearceaf... si asta din cauza unor clopote de
la o Biserica. Biserica nu stie sa respecte legile? Sau nu exista nici
una care sa interzica poluarea fonica / linistea publica?

Gushterul

--
Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la: