ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          From: cristian grecu

> Tu insa ma ingrijorezi mai mult. Vad ca ai timp de citit presa. Hai sa ne
> concentram pe evenimentul din 6-7 iunie, ce zici? Mai ales ca poate acolo mai
> lamurim din mistere.

  ????????
  Cum adica???

  Asta e o parte din ceea ce TREBUIE sa fac - face parte din "tema", ca sa zic
ashaaa.... :-?

  Asta cu "ai timp" fu tare - nu ma vrei si de nevasta? :-ppp

  Deci (ca sa-l linistesc pe Cristi): re-re-re-re-pet rugamintea, sa-mi spuneti
care participati in 6 si 7 si care aveti nevoie de cazare in noaptea 6 - 7 ;)

  O parte din voi ati confirmat deja - astept ceilalti ;)