Dadeati de inteles ca Celine este cumva interzis, ceea ce nu e chiar 100%
adevarat...
Nu stiu exact cum a fost in Franta dar in Rominia el a fost publicat, lumea
nu il cunoaste pt ca nu e "trendy", pe vremea cind aparea aici era "la moda"
d.ex. Corut...

Asta era doar un amanunt, in rest nu contest ce ati scris acolo, adica ma
abtin pt ca nu ma simt "calificat" sa comentez...

Cu respect,

Peter