Draga Puiule, cu voia ta si a lui Radu eu ma declar imediat dispus sa
salut o dezbatere serioasa. Pe orice tema. Evident, nu de dragul de a
trancani vrute si nevrute cu nemiluita ci de a pune in lumina diverse
aspecte sensibile. Inclusiv cele legate de teroarea political
correctness-ului si de elogiul noilor mitologii care bantuie
pretutindeni si sufoca orice dezbatere reala, consistenta si pe fond
asupra - sa zicem! - hitlerismului, fascismului sau legionarismului.

Inainte insa de orice as vrea ca Radu sa inteleaga cat mai exact
interventia mea. Nu-l iau in brate pe Cristi Mungiu. Ba chiar fac
eforturi sa nu transfer spre el diverse reactii alergice pe care mi
le trezeste uneori sora lui. Nici nu cred ca trebuie sa trecem mai
usor (din motive de Palme d'Or) peste acuzele de plagiat care i se
aduc acum. Totul trebuie limpezit la vedere, nu ascuns sub pres pe
principiul "baiatu' e al nostru asa ca-i veneram si jegul dintre
degetele de la picioare".

Deocamdata iti dau perfecta dreptate! Sa-l felicitam pentru premiu,
sa-i vedem filmul si pe urma mai negociem:)...

Cristi

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "puiuparaskiv"