Uatevar! pana la urma le-am facut baietilor alora o cat se poate de
buna mediatizare ;))
In afara de asta, faza e buna ca "studiu de caz" ref. la cum
"functioneaza" presa - am vazut ca unele ziare au scris mai
"documentat", altele mai ashaaaa.... ;)

Pana la urma, CIM mi se pare ca a iesit chiar bine...
Asa ca "totul e bine cand se termina cu bine" ;)

Codruta

zikyx <[EMAIL PROTECTED]>

Vad ca nu le atragi atentia onorabililor ziaristi asupra faptului ca
pe site la un minister apare un act cu date false, adica fals in acte
publice pe site la minister, intelegi ce zic? :P

Pentru ca totusi actul (coordonatele suprafetei) e acolo, deci e
acolo, deci tu nu ai "dezinformat"!

Sa nu mai vorbim de violul asupra legii accesului la informatie, ca e
ceva banal. :D