Vad ca imediat ce a pus Codruta mesajul asta pe grupuri imediat presa
s-a umplut cu articole si se organizeaza ceva la GDS.... concluzia: sa
va mai cumparati codrute, ca nu e "sustenabil" sa fie una singura,
daca Doamne feri i se intampla ceva? :-P

Mai pun jos un comentariu de pe protest, ca eu sint chiar de acord cu el.

Cu respect,

Peter

Sunt convins ca, in cele din urma, ca de atatea ori pana acum,
lucrurile se vor aranja; nu cred ca ar fi inutile organizarea unor
proteste si a unor actiuni de sprijin...
Pe de alta parte, citind lista membrilor GDS, nu pot sa nu ma gandesc
la luarile de pozitie partizane, extreme si, dupa parerea mea, jenante
ale unora dintre ei: Andreea Pora, Catalin Avramescu si, mai ales,
Gabriel Liiceanu. Iar Cezar Preda, face dialog social de la
Cotroceni...Consider ca, de la inceputul conflictului dintre cele doua
palate, GDS s-a plasat mult prea aproape de Presedinte; discursul
populist si stangist al Presedintelui a adus puncte electorale
importante pentru PD si a "vaduvit" substantial PNL ul; Alegerile
europene, alegerile locale si, mai apoi, cele parlamentare, vor arata
cat de mare este pierderea pentru PNL...
Nu sunt convins ca intarirea pozitiei lui Basescu si, implicit, a
PDului, cam la cotele Iliesc-FSN, inseamna si binele national; in
aceste conditii, asa cum s-a vazut dupa referendum, PNL isi joaca
cartea ramanerii pe scena politica; eventualele performante ale
guvernului, alianta cu PNT si o strategie coerenta de imagine, l-ar
putea reabilita...Nu este deloc sigur ca vor reusi; dintr-o cauza sau
alta...
Asa ca, pozitiile partizane si, uneori, deplasate ale unor membrii
GDS, ar putea duce la desolidarizarea guvernului si reusita demersului
PRM...Intre timp, Dl Avramescu poate ajunge presedinte la TVR iar Dl
Liiceanu se va plimba fericit cu masina cu nume de erou literar!
Asa cum se spune ca daca cetatenii sunt bogati si tara e bogata, tot
asa putem spune ca daca membrii GDS sunt "fericiti" si pentru GDS e
bine...
Sau poate ca nu!

Puiu Paraschiv