Multumesc mult tuturor celor care mi-ati trimis acea OG pe care am solicitat-o!

CE credeti? Am aflat din ea ca OFICIAL nu mai putin de 12 (DOUASPREZECE ! ! !)
judete ale tarii sunt considerate "suprafete deficitare in paduri" IN
TOTALITATE ! ! !

Pe langa acestea 12, inca alte 9 judete au suprafete deficitare la nivel de 1 -
3 ocoale silvice ! ! !
Ceea ce face 21 din 42 ! ! !
(asta in timp ce "oficialii" umbla sa ne linsiteasca kum ka "situatia nu-i
dramatica").

Va mai rog ceva: as avea nevoie si de textul OUG 57 / 2007 (privind ARIILE
NATURALE PROTEJATE, protectie habitate si flora si fauna salbatica - M. Of. 441
/ 29.06.2007).

M-am prins si ce-i cu cautarea mea: nu reusesc sa gasesc decat actele emise de
Guvern si Parlament, nu si pe cele emise de Ministere - daca gasiti un motor de
cautare bun (unde sa gasesc si astfel de acte) va rog sa mi-l indicati si mie :)

Va multumesc anticipat! ;)

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro