Stimata doamna Pagu,

Dvs. in mod voit creati confuzie intre prostitutie si exploatare.
Eu nu sustin nici exploatarea nici prostitutia.
Nu folosesc si nu am folosit serviciile prostituatelor.

Din perspectiva mea personala nu conteaza daca este legalizata sau nu.
Pe acelasi principiu nu ar trebui sa ma intereseze exploatarea sexuala pentruca
nu sint implicat.

Dar nu poti sta nepasator cind niste femei sint exploatate tocmai pentru ca
meseria lor este ilegala, desi folosita de toata lumea!
Daca in atitia ani de consumat fonduri nu ati fost in stare sa ajutati femeile
iar din cauza risipirii acestor fonduri pe discutii sterile in cerc restrins
femeile exploatate nu au beneficiast de nimic, atunci ce militati steril aici
sau aiurea.

Vreti sa va erijati in protectori ai pestilor si proxenetilor care in absenta
unei legi au capacitatea de a exploata?
Sau credeti ca veti reusi sa eliberati femeile car se prostitueaza in
urmatoarele 24 ore de constrigerile economice care le determina sa munceasca pe
trotuar?

Legalizarea prostitutiei le ofera o sansa femeilor care fac asta, de a face un
prim pas spre iesirea din cerciul vicios, putind sa scape de exploatarea de
pina acum!

Prostitutia nu stiu daca exista din cauza barbatilor care o cer sau a femeilor
care o ofera. La fel ca in traficul de arme, vinzatorul sau cumparatorul este
vinovat?

V-am spus ca mesajul dvs. este demagogic, lozincard si de aceea ridicol. "Sa
facem totul" a fost adjudecat dar dvs. il promovati pe orice cale.
NU trebuie sa fiti la guvernare ca sa practicati demagogia.

Daca o luam catinel, nimic nu este o proritate a Romaniei. Orice poate fi dat
mai la spate.
Dar pot spune cu certitudine ca banii consumati de dvs. "pentru femei" au dus
la extinderea acestui rau.

Acum pentru ca va vedeti incoltita de realitate, veti sa mutati discutia spre
"prioritate nationala" si "solutie unica".

Problemele trebuie rezolvate si nu trancanite ani de zile. Logoreea de pe
liste, lentoarea in actiune nu sint solutii.
Tratarea efectelor reprezinta un consum inutil de timp si resurse.
Eu nu vreau sa conving pe nimeni, si cu atit mai putin niste vajnici luptatori
care nu fac nimic doar trancanesc despre drepturi dar incurajeaza incalarea lor.
Sustin legalizarea prostitutiei ca O PRIORITATE A FEMEILOR EXPLOATATE, CA PRIM
PAS SPRE O REZOLVARE A FENOMENULUI.

NU am spus nici o clipa ca ati cumparat diplome.
Stiu ca si eu am fost nominalizat sa primesc premii similare sau identice cu
ale dvs. dar nu am fost dispus sa platesc taxa de participare (3000-5000 euro)
care era SINGURA conditie obligatorie de acordare a premiului, distinctiei, etc.

Sint emotionat ca ati sustinut cu asemenea suma functionarea AFR.
Pai daca dvs. pentru suma asta vi se ridica atitea osanale, eu dau din
buzunarul meu pentru organizatii, in fiecare jumatate de an, cit ati dat dvs.
in 17 ani!
Adica ar trebui sa am un cult al personalitatii mai intens decit al dvs. de 34
ori!

Sinteti de invidiat ca pentru atit de putina contributie reala primiti asa de
multe osanale.

Citesc si alte mesaje ale dvs. si trebuie sa va spun ca aberati cu sirg niste
timpenii logice. Unii sint in stare sa se protitueze logic doar ca sa isi
sustina tezele.

Prostitutia legala = discriminare sexuala.
Prostitutia legala = violenta. Cind eram mai tinar, am avut citeva experiente
complet lipsite de sentimente dar de o intensitate a placerii sexuale
deosebite. Nimic violent, nimic sentimental, extrem de placut. Unele s-au putut
repeta. Dvs. stiti ce este acela orgasm? Dar orgasm multiplu?

Dvs. sinteti cea care considerati prostituata subumana: "frumos va fi scris in
cartea de munca sau cind copilul va fi intrebat la scoala ce e mama ta?
Prostituata, prestatoare de sevicii de sex!"
Dar cu gunoierii ce aveti? Sau maturatorii de strada? Este o meserie legala
chiar daca eu nu as practica nici una din aceste meserii!
Dar nu as putea considera acesti oameni ca subumani cum ginditi dvs. despre ei.

V-am intrebat cite femei ati ajutat cu programele de pina acum. Dvs. rapundeti
ca "s-au adresat" ceea ce este cu totul altceva. Adica demagogie si vorbe goale.

Incep sa va inteleg tot mai bine.

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu

**********
Posted by: "Liliana Pagu" [EMAIL PROTECTED]
Sat Sep 8, 2007 10:02 am (PST)
Stimate domn ,
v-am mai scris , nu doriti sau nu puteti ramine la o discutie ,,la rece'' a
argumentelor pro si contra!
Ati luat in brate ,, demagogia'' dar nu doriti sa argumentati de ce prostitutia
legalizata ar fi o prioritate pentru o Romanie Europeana!!
Eu demagog?Nu sunt la guvernare , nu promit ci ma stradui , voluntar , sa
schimb ceva in societate cu privire la drepturile femeii = drepturile omului!

Nu din vina noastra, aorganizatiilor de femei , situatia femeilor nu s-a
imbunatatit ci pentru ca nu s-a dorit sa se faca ceva concret in sensul acesta
, nu exista o strategie nationala pusa in practica , ci numai pe hirtie , nu
este folosit potentialul oganizatiilor care au valoare iar daca o organizatie
nationala ca A.F.R are o alta pozitie se trece la evacuari din partea RAPPS!
Sigur traim in Romania si inca nu a disparut placerea de a da cu piatra in cel
care face ceava, are o alta parere si nu se aliniaza!

Eu va respect punctul de vedere , dar nu ma convingeti si nu le veti convinge
pe reprezentantele organizatiilor de femei , pe membrii organizatiilor pentru
drepturile omului, pe reprezentantii bisericii ca dvs. aveti dreptate cind
sustineti legalizarea prostitutiei ca o prioritate nationala si unica solutie
pentru rezolvarea fenomenului !

Cit despre liderul Liliana Pagu ,imi pare rau sa va dezamagesc ,acesta exista ,
fara modestie , ca initiator de miscare inca din timpul Revolutiei si mai
departe prin proiecte ,rapoarte internationale , creind coalitii ,o Retea
nationala , solicitat ca expert international in diverse evenimente
internationale si primind nominalizari si premii autentice!

Nu stiu despre ce sume vorbiti ,pentru ca nu am avut bani sa cumpar diplome ,
ba din potriva am primit mici premii in bani care au intrat in fondul A.F.R.
alaturi de celelalte 300 milioane lei cu care am am creditat asociatia in 17
ani! HALAL DEMAGOGIE!
SUNT DE INVIDIAT, NU?
Liliana Pagu

***************
Posted by: "Liliana Pagu" [EMAIL PROTECTED]
Sat Sep 8, 2007 10:02 am (PST)
Buna seara ,
Desigur , asteptam un punct de vedere al Agentiei Nationale pentru Egalitate de
sanse intre barbati si femei ANES si din partea Agentiei Nationale pentru
Protectia Familiei!
Doua organisme guvernamentale care trebuie sa se alinieze recomandarilor
europene , sa promoveze Conventia drepturilor omului !
Este foarte interesant daca sustin legalizarea fenomenului!
Aveti dreptate :
.,,femeile trebuie sa se uneasca si sa lupte impotriva exploatari sexuale...
In strategie de dezvoltare durabila a Romniei ar fi necesara includerea
educatiei barbatilor si pedepsirea celor care apeleaza la asemena servicii sau
care
obliga femeile sa se protitueze pentru a avea anumite avantaje...inclusiv sa-si
pastreze locul de munca= hartuire sexuala.''
Si aici trebuie sa intervina partneriatul intre cele 2 agentii de mai sus cu
ong-urile de femei pentru a se schimba ceva in bine in Romania!