Ma rog... Basescu hahaie din orice, faptul ca a hahait in legatura cu
Oprea mai degraba mi-l face pe acesta din urma simpatic :-p

Nu-i place lui Basescu - paiii... asta inseamna ca le sta in gat
securistilor lui :-p

De ce oare nu ma mir ca se leaga de el tocmai Civic Net (btw: cine o
fi Civic Net? nici macar nu vezi un nume in comunicatele lor iar la ei
pe site e pomenit doar Roncea), tocmai aceia care militeaza sa nu
cumva sa fie deconspirati securistii???

Codruta