Codruta, nu am mai avut timp sa mau uit la postari..si
acum vazind intreabrea ta retorica legat de Roncea
trebuie sa spun ca si eu am avut unele motive sa incep
sa mi-o pun cam din iarna..

Si ce fel de securitate avem de fapt acum in tara ?

Inca nu sunt organziatii care se lupta ca ea sa fie
pusa sub mai mult control parlamentar si sa aibe SI
regulamente publice dincolo de cele secrete??

Si cu cine se lupta ea si impotriva cui???

si ca sa apare interesele cui???

si asta  mai ales la MAE si intre MAE-isti ca in rest
securistii or fi mai putin concentrati si vizibili
..dar cum dispora inca nu este civica la nivelul tarii
si nu are o media cit de cit...sigur ca ei isi fac
mendrele mult mai usor si mai ABUZIV..SI, CULMEA,
LOVIND, ASTA O DELCRA EU SI O SUSTIN ORICIND, IN
ECONOMIA ROMANEASCA...cea care nu e direct legata de
prietenii lor..Iar DE INTARIERA NEAMULUI CA NEAM
ROMANESC CARE DUPA COMUNISM AVEA NEVOIE DE
INTARIRI..sau despre care ai crede ca securistilor
vechi le-ar pasa caci de aceea este acuzat partidul RM
ca tine de securitate...eu nu vad deloc sua vreun fel
cum se ocupa..ci DIMPOTRIVA...adica dimpotriva, cit
vad eu la cei pe cre ii cred securistii din MAE ..si
poate si din ICR...nici pomenea ala de asa ceva.decit
daca muzeul nostru si cultura romana de baza a
neamului roman a ajuns dupa criteriile lor dusmanul
nr.1 al tarii si ei sunt ei buni care trebuie sa-l
submineze..

iar Dl.Roncea, daca e Victor, ca cine sa fie..s-a
lasat cumparat sau e prea slab de inger el insusi si
inca nu poate altfel..Incurcate sunt caile Domnului
iar cind in spatele lor sta Sorin Rosca Stanescu si
mai mult..iar cind in spateke lor steta daca nu mai
sta Patriciu, e chiar nebunie..

Cind au voie fostii securisti sau colaboratori sa
dezvaluie ceva ? Tot numai duoa 50 de ani?

Iar daca dupa mesajul asta ni se bruiaza ca uneori in
trecut casutele postale atunci incep sa am raspunsuri
mai clare.

Dar si pe ale tale le asteptam...daca vrei pe
privat..ca la yahoo inca nu au ajuns, adica toate
virusurile trimise din tara la yahoo se blocheaza, nu
am avut nici o problema si yahoo la cere ni le si
arata..Poate de aceea s-au oprit ca stiu ca am cerut
asta..

O fi acceptat o parte din  securitatea romana sa
colaboreze cu CIA-eul dar acesta nu are interese atit
d e mari ref.la Romania sau mari ascunse incit sa
spioneze la yahoo si bruieze..Cum romanii cu putere
sau cu canale de influenta  sunt mult mai pragmatici
decit americanii (sau un numar mai mare
proportional)daca nu le iese nimic sau prea putin la
afacere nu-si mai dau timpul sa vinda..si pe mama de
acasa.. Iar politica bun stiu a face la stil balcanic
destul cit sa-i pacaleaca pe acestia la prima
vedere..ca de a doua nu e cazul..sau nu stim inca..

Rodica Perciali
www.romanianculture.us

--- Asociatia Arin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma rog... Basescu hahaie din orice, faptul ca a
> hahait in legatura cu
> Oprea mai degraba mi-l face pe acesta din urma
> simpatic :-p
>
> Nu-i place lui Basescu - paiii... asta inseamna ca
> le sta in gat
> securistilor lui :-p
>
> De ce oare nu ma mir ca se leaga de el tocmai Civic
> Net (btw: cine o
> fi Civic Net? nici macar nu vezi un nume in
> comunicatele lor iar la ei
> pe site e pomenit doar Roncea), tocmai aceia care
> militeaza sa nu
> [...]

Rodica Perciali, Director

Romanian Museum and Romanian-American League,  Philadelphia. Non-profit
organizations (1983, 1996) functioning as cultural and economic bridges with
Romania; www.romanianculture.us