Textul transmis mai jos  de catre autorii respectivi
(va rugam cititi) este o

distorsionare ilegala a Raportului respectiv ..care nu
este in general despre Romania si nici macar in
general despre libertatile civile ci numai despre cele
religioase si, in plus, de la inceput spune ca
situatia e in general buna..

Mi-am facut timp sa ma uit..caci nu-mi venea sa cred
ca cele mentionate de autorii acestui posting ar fi
adevarate..Si nu sunt. Este absolut socant, nu cred ca
am vazut (desi nu cred ca nu exista) o distorsiune mai
mare, voita, a unui text american despre Romania..

manipulat la interesele , optica si rautatea unui grup
tendentios pina la distorsiune si ilegalitate.

II cerem sa-si ceara scuze imediat si sa ofere numele
si datele , conetxtul obiectiv al raportului Sa faca
asta pe toate grupruile unde au postat acest
comentariu sis a ne dea lista sa verificam.

Iar daca au trimis la presa, la mass-media si altor
organizatii la fel (si, la fel, sa ne dea lista sa
verificam)

Rugam si insistam sa ne confirme in 24 de ore ca vor
face acest lucru in 48 de ore

Rodica Perciali
Romanian-American League, Romanian Museum
Philadelphia, Princeton NJ, Brasov
www.romanianculture.us

http://www.humanism.ro/articles.php?page=62&article=202

[1]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn1>.

[2]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn2>,

<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn3>,

[4]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn4>,

[5]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn5>si

<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn6>,

[7]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn7>,

[8]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn8>care

[9]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn9>,

[10]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftn10>

[1]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftnref1>„There

[2]<http://mail.google.com/mail/?view=page&name=gp&ver=sh3fib53pgpk#_ftnref2>„The
> Romanian Orthodox Church exercises substantial
> influence in its
> dominant role among a majority of the population and
> policymakers, and
> Orthodox religious leaders almost exclusively
> preside over state occasions.
> In particular, many Orthodox leaders make public
> appearances with prominent
> political figures, and religious messages often
> contain political promises
> or goals, and support for particular political
> positions."

=== message truncated ===

Rodica Perciali, Director

Romanian Museum and Romanian-American League,  Philadelphia. Non-profit
organizations (1983, 1996) functioning as cultural and economic bridges with
Romania; www.romanianculture.us