Deci pana la urma presupunand ca Roncea are dreptate, niste femei au vrut
sa-si faca o manastire (indiferent de care o fi fost ea, ortodoxa budista
sau ori de care) si niste cioroi in sutana s-au apucat sa le bata...
Unde este dezinformarea aici? Catavencu (m-ati facut sa-l cumpar) a descris
si a filmat cioriul in sutana lovind o femeie. Nu e addvarat ca "omul
Domnului" a lovit femeia si ca a incercat sa o scoata de pe pamantul ei?

Despre ce "campanie antiortodoxa" este vorba, ca eu nu am citit nicaieri
scris "nu mai fiti ortodocsi!"

Cine e KGB-ist pana la urma? Mie mi se pare ca hotul striga "hotii"!