Ce mod de a trata emotional? Mi-am dat si eu cu parerea, n-am nici o urma de
"emotie" decat cel mult amuzament.

Doamna, facand abstractie de victimele traficului (adica de femeile rapite
si amenintate), femeile devin prostituate pt ca asa le place! Li se pare ca
acesti bani sunt usor si placut de castigat.

Prostitutia se practica si se va practica indiferent daca este sau nu
"legalizata". Partea legalizata macar ajuta unele dintre femei sa nu devina
victime ale abuzurilor.

Prostitutia nelegalizata se practica si in cele mai inalte cercuri, numai ca
se face cu acte, adica sa nu imi spuneti ca Monica aia s-a maritat cu
Columbeanu de draga ce ii era piticania.

Si sa nu-mi spuneti ca nu stiti femei care sa se fi culcat din cand in cand
cu cate unul pe care nu-l iubeau, numai pt. ca asa era el, "baiat bun"... si
le putea ajuta cu cate ceva... :D
Chiar si Dvs., ati fi in stare sa jurati cu mana pe Cruce ca v-ati culcat
numai cu barbati pe care i-ati iubit?

Dvs., cu petitiile impotriva legalizarii prostitutiei, nu faceti altceva
decat sa ii ajutati pe traficantii de femei sa isi mareasca banu la negru si
sa abuzeze si mai mult!