  From: ion paraschiv
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, September 22, 2007 10:36 PM
  Subject: [protest-ro] Re: trafic cu tot cu legalizare in Olanda

  Nu se putea spune mai bine!
  Si eu, personal, sunt impotriva legalizarii prostitutiei; dar asta
  pentru ca sunt un idealist, un umanist, un...fraier!
  Draga Skype, ai dreptate!
  Cred ca Dumnezeu a randuit lumea asa! Ce putem face noi este doar sa
  luptam pentru a creia premizele necesare egalitatii de sanse! Pentru
  asta trebuie sa lupte elitele societatii; in rest, fiecaruia dupa
  puteri si de la fiecare dupa nevoi!
  Asa era sau invers!?
  Prostitutia exista; in rest este doar o problema de optiune sociala
  si, ca de fiecare data, majoritatea decide!
  Asa cum va crede ea ca este mai bine...pentru EA, majoritatea!

  Cu stima!
  P2

  PS daca mi se va cere un vot, eu voi vota impotriva!

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, zikyx <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
  > Columbeanu de draga ce ii era piticania.
  >
  > Si sa nu-mi spuneti ca nu stiti femei care sa se fi culcat din cand
  in cand
  > cu cate unul pe care nu-l iubeau, numai pt. ca asa era el, "baiat
  bun"... si
  > le putea ajuta cu cate ceva... :D
  > Chiar si Dvs., ati fi in stare sa jurati cu mana pe Cruce ca v-ati
  culcat
  > numai cu barbati pe care i-ati iubit?
  >
  > Dvs., cu petitiile impotriva legalizarii prostitutiei, nu faceti altceva
  > decat sa ii ajutati pe traficantii de femei sa isi mareasca banu la

  <societatea_civila%40yahoogroups.com> ;

  (D.M.V.)