Traian Basescu este binevenit in Piata Universitatii
Written by Admin
Sep 29, 2007 at 03:37 PM
MESAJUL FONDATORILOR PIETEI UNIVERSITATII

Emil Constantinescu – demagogie si impostura dupa modelul "emanatului" Ion
Iliescu
Presedintele Romaniei Traian Basescu este asteptat astazi, la orele 19.30, in
Piata Universitatii, de catre asociatiile participante si organizatoare a
Fenomenului Piata Universitatii 1989-1990. Asteptam de la seful statului un
discurs despre adevarata stare a natiunii intr-un nou moment de rascruce pentru
viitorul tarii: votul de miercuri din plenul Parlamentului, unde speram ca vom
asista la reversul operatiunii 322.

19 Mai: Piata Universitatii respinge noul puci al Moscovei

Fostul presedinte Emil Constantinescu ne-a surprins afirmand inflamat – citam:
"Basescu nu are ce cauta in Piata Universitatii pe care eu am lansata-o". Odata
pentru totdeauna, tinem sa informam inca odata opinia publica, ziaristii care
nu au apucat sa participe la fenomenul Pietei Universitatii: Constantinescu nu
detine nici un drept asupra Pietei Universitatii si nici legitimitatea vreunei
asumari private a Pietei!
Constantinescu nu poate vorbi in numele Golanilor Pietei Universitatii!
Fostul presedinte se exprima iresponsabil si developeaza in discursul sau
recent un personaj frustrat si contorsionat. Rolul pe care l-a primit Emil
Constantinescu este rolul Detractorului. Un chip de justitiar vehement cu o
mimica incrancenata.
Este ridicol si demagogic. Rolul lui Emil Constantinescu nu este nou iar aria
pe care canta impreuna cu ceilalti doi membri ai partidului sau - Zoe Petre si
Mugur Ciuvica - o cunoastem din timpul Referendumului celor 322.
Emil Constantinescu incearca astazi sa-si insuseasca abuziv o postura
revendicativa pretinzandu-se un fel de "patron" ad hoc al Pietei Universitatii
exact dupa cum Ion Iliescu si Frontul sau de conspiratori s-au pretins "emanati
ai Revolutiei".
Nimeni dintre noi, cei care am fondat Piata Universitatii, dintre cei care am
luptat si am suferit - in timpul mineriadei, in inchisorile FSN si dupa -
pentru principiile Pietei Universitatii, nimeni nu i-a delegat lui Emil
Constantinescu calitatea de cenzor sau "diriginte" al Pietei Universitatii.
Piata Universitatii este a celor care si-au asumat-o, a celor care o respecta,
a celor care chiar au depus o jertfa, dezinteresat si fara pretentii si ifose.

Cititi aici Declaratia semnata de

Civic Net - Piata Universitatii
Seniorii Ligii Studentilor
Grupul Independent pentru Democratie
Asociatia 21 Decembrie 1989
Asociatia Victimelor Mineriadelor
Fundatia Luptatorilor din Rezistenta Armata Anticomunista
Asociatia Civic Media

www.civicnet.info
www.gid-romania.com
www.avmr.ro
www.basescu.org
www.civicmedia.rov

Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.